برایم کتاب بخوان...
بسته اینترنت ارزان

مدیر سبز

آموزش بازاریابی نوین

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵ ق.ظ

تقویت ده عادت خوب در خدمات‌دهی

تقویت ده عادت خوب در خدمات‌دهیبیشتر عادات درواقع کارهایی است که شما زمان زیادی آن‌ها را انجام داده‌اید و اکنون جزو طبیعت شما شده و لازم نیست درباره‌ی آن‌ها فکر کنید. برای مثال زمانی که شما برای اولین بار سعی می‌کردید رانندگی را فرابگیرید، احتمالاً حس می‌کردید که هرگز نخواهید توانست که فرمان را بچرخانید، ترمز را بگیرید و همه‌ی این کارها را در یک زمان انجام دهید. اما اکنون می‌توانید با چشم بسته نیز این کارها را بکنید (اگر اغراق‌آمیز صحبت کنیم). برخی از عادات اولیه را، که به نظر ما هر مسئول خدماتی باید داشته باشد تا بتواند مداوما خدماتی در حد عالی ارائه دهد، در اینجا برشمرده‌ایم.

۶ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۲۵
مدیر سبز
شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۱۱ ب.ظ

تخفیف ویژه: پکیج آموزش برنامه نویسی اندروید 2016

پکیج آموزش برنامه نویسی اندروید 2016

از نویسنده وبلاگ: این پکیج آموزشی که به صورت پروژه محور است، آموزش هایش از مقدماتی تا پیشرفته است و در بین محصولات آموزشی فروشگاه، فروش خوبی داشته است. در صورتی که با مفاهیم اولیه برنامه نویسی آشنایی داشته باشید و علاقمند به ساخت برنامه های موبایل، مانند کتاب اندروید و غیره باشید، میتوانید از این آموزش استفاده کنید.

good-ptr سرفصل ها:

yes فصل اول: آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید رایگان

yes فصل دوم: سطح پیشرفته برنامه نویسی اندروید به ارزش 25 هزار تومان

yes فصل سوم: متریال دیزاین در اندروید به ارزش 12 هزار تومان

yes فصل چهارم: آموزش کامل ساخت اپلیکیشن دیوار اندروید به ارزش 25 هزار تومان

yes فصل پنجم: پکیج کامل ساخت کتابچه در اندروید به ارزش 16 هزار تومان

yesفصل ششم: پکیج کامل ساخت برنامه چت در اندروید به ارزش 25 هزار تومان

 

 مشاهده سرفصل ها و توضیحات کامل :

پکیج آموزش برنامه نویسی اندروید 2016

۷ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۱۱
مدیر سبز
سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۰۰ ب.ظ

۵ ابزار رایگان در بازاریابی اینترنتی

۵ ابزار رایگان در بازاریابی اینترنتی

اگر مالک یا مدیر یک سایت هستید حتما از این ۵ ابزار استفاده کنید تا بازده بازاریابی اینترنتی خود را افزایش دهید. من به عنوان مدیر وب سایت مدیرسبز از این پنج ابزار برای ارزیابی عملکرد سایت استفاده می‌کنم.

۱.Alexa Toolbar

سایت alexa.com سایت بسیار معروفی است که تمام سایت‌های دنیا را بر حسب ترافیک و تعداد بازدید رتبه‌بندی می‌کند. هرچه رتبه شما در سایت آلکسا عدد کوچکتری باشد، موفقیت بیشتر شما را نشان می‌دهد. اگر رتبه آلکسای شما ۱۰۰۰ باشد یعنی ۹۹۹ سایت وجود دارند که ترافیک و بازدیدی بیشتر از سایت شما دارند.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۰۰
مدیر سبز
يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۴۹ ق.ظ

عشق روی پیاده رو

وقتی شاطر عباس نان های داغ را توی دستهای مهتاب میگذاشت دلم میخواست جای شاطر عباس بودم. وقتی مهتاب نانهای داغ را لای چادر گلدارش میپیچاند دلم میخواست من، آن نانهای داغ باشم. وقتی مهتاب به خانه میرسید و کوبه ی در را میکوبید، هوس می کردم کوبه ی در باشم. وقتی مادرش نانها را از مهتاب میگرفت، دوست داشتم مادر مهتاب باشم. بعد مهتاب تکه ی نان برای ماهی های قرمز توی حوض خانه شان میانداخت و من هزار بار آرزو میکردم یکی از ماهی های قرمز توی حوض باشم.

کتاب عشق روی پیاده رو

از کتاب ‫‏عشق روی پیاده رو‬
‫مصطفی مستور‬

پ.ن: عکس و متن از نت ;-)

۸ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۴۹
مدیر سبز
يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۱۰ ب.ظ

۱۰ قانون موفقیت قطعی درفروش

۱۰ قانون موفقیت قطعی درفروشطبق نظرسنجی اخیر انستیتوی گالوپ در زمینهی صداقت و رفتار اخلاقی در میان کسبه حرفه‌ای دنیای غرب، آشکار شد که فروشندگان بیمه و بنگاه‌های فروش خودرو در قعر فهرست اعتماد قرار دارند. شرط می‌بندم که از شنیدن آن شوکه نشده‌اید؛ اما آیا می‌دانستید که این تنها فروشندگان خودرو نیستند که در این زمینه شهرت بدی دارند؟ بیل یروکس از گروه بروکس برآورد می‌کند که چیزی بیش از ۸۵ درصد از مشتریان دیدی منفی نسبت به همه فروشندگان دارند؛ اما شما می‌توانید با کسب مهارت‌هایی خلاف آن را به مردم ثابت کنید و وادارشان کنید در مورد فرآیند فروش طور دیگری فکر کنند. درواقع فروش می‌تواند یکی از باارزش‌ترین وظایفی باشد که شما به‌عنوان صاحب‌کار انجام می‌دهید. البته به‌شرط آن‌که این ۱۰ ترفند را به کار ببندید:

قانون شماره ۱: زبان در کام گیرید و گوش دهید

این موضوع در دقایق اولیه از هر نوع فرآیند فروش مهم است. به یاد داشته باشید که:

در مورد خودتان صحبت نکنید. در مورد محصولات خود صحبت نکنید. در مورد خدمات خود صحبت نکنید؛ و مهم‌تر از همه، شروع به سخنرانی برای فروش محصول نکنید! بدیهی است که شما می‌خواهید خود را معرفی کنید. می‌خواهید به مشتری بالقوه‌تان اسم خود را بگویید، هدف‌تان از ملاقات (تماس تلفنی) با آن‌ها را بیان کنید، اما کاری که نمی‌خواهید بکنید حرافی در مورد محصول و خدمات‌تان است. هرچه باشد شما هنوز نمی‌دانید چیزی که ارائه می‌دهید برای مشتری کاربردی دارد یا خیر، پس چیزی برای صحبت ندارید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۱۰
مدیر سبز
پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۴۵ ق.ظ

نظریه مالی رابین هود یا...؟

مالیات

وقتی تاریخچه مالیات ها را مطالعه می کنی، دورنمایی جالب توجه می بینی. راه مالیات ها فقط به این دلیل هموار شد که توده ی مردم به نظریه ی مالی رابین هود معتقد بودند؛ نظریه ای که درآن از ثروتمند گرفته و به فقیر داده میشد...

"از کتاب پدر پولدار پدر بی پول، رابرت کیوساکی"

۲ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۴۵
مدیر سبز
اینستاشکن‌ها-ساختارشکن‌های-اینستاگراموقتی که ساختارها و قوانین را شناسایی کنیم، با دور زدن آنها دستاوردهای متفاوتی حاصل می‌شود که چون در چارچوب نیستند، جذاب تلقی می‌شوند. این موضوع حتی در اینستاگرام هم دیده می‌شود و کم و بیش می‌بینیم که افرادی هستند که با رعایت نکردن اصول و قوانین فعالیت در اینستاگرم، توانسته‌اند نام خود را به شدت مورد توجه مخاطبان ایرانی این شبکه اجتماعی قرار دهند. البته این داستان به کشور ما ختم نمی‌شود و با جستجو در اینستاگرم، با نمونه‌های مشابه خارجی که ساختار شکنی کرده‌اند، برخورد خواهید کرد. در ادامه به بررسی حساب کاربری دو هنرمند می‌پردازیم که حتی با رعایت نکردن اصول اینستاگرام، بازخورد خوبی از خود ارائه داده‌اند.

 

سوال اینجاست که این اتفاق به چه شکلی توسط فعالان اینستاگرام ایران رخ داده؟

۵ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۱۳
مدیر سبز
شکستن مرزهای فروش
کتاب افزایش عملکرد درمحل کار
شکستن مرزهای موفقیت
کتاب تبدیل رویا به ثروت
مدیر سبز

مقالات و محصولات آموزش بازاریابی نوین

پیشنهاد ویژه
نرم افزار کنترل و مدیریت خانواده و فرزندان در اینترنت
ابزار وبلاگ
کد و ابزار وبلاگ
افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
آموزش ورود به بازار بورس
آخرین نظرات
  • ۳۰ آذر ۹۷، ۱۱:۲۵ - حسین
    سپاس
  • ۲۷ آبان ۹۷، ۲۱:۲۹ - سیّد محمّد جعاوله
    جالب بود.