برایم کتاب بخوان...
بسته اینترنت ارزان

مدیر سبز

آموزش بازاریابی نوین

کتاب آموزش تدریس ژان بقوسیان

کتاب «مدرس مرجع» در یک نگاه

نویسنده: ژان بقوسیان
فرمت: کتاب رقعی در 184 صفحه
انتشارات: کلید آموزش
سال انتشار: 1397
شابک: 9- 147-274- 600- 978
قیمت:
- نسخه چاپی بیست هزار تومان (ارسال پستی رایگان)
- نسخه صوتی 15هزارتومان(دنلودی)

نسخه چاپی کتاب    |   نسخه صوتی کتاب

چگونه بهترین مدرس حوزه خود باشیم و زندگی دیگران را متحول کنیم؟

نظر مدرس‌های مرجع ایران و جهان درباره کتاب

این کتاب کاربردی و روان، مجموعه‌ای از راهکارها و تکنیک‌های ارزشمند برای مدرس‌ها است که می‌تواند باعث موفقیت بیشتر آن‌ها شود.

برایان تریسی
نویسنده بیش از ۶۰ کتاب و مدرس جهانی موفقیت

کتاب مدرس مرجع که با سبکی ساده اما شیوا، گیرا و رسا توسط ژان بقوسیان به رشته تحریر درآمده است، کتابی تاثیرگذار و تحول‌آفرین برای کسانی است که مطرح بودن و مرجع شدن در خدمات آموزشی را یک آرمان می‌دانند.

دکتر احمد روستا
پدر بازاریابی ایران و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی

به‌عنوان معلمی که سال‌ها در آمریکا مدرس بوده‌ام و بیش از ۲۰ سال است که در ایران و کشورهای جهان به تدریس مباحث تکنولوژی فکر و آموزش مدیریت منابع انسانی مشغول هستم، احساس می‌کنم که اگر این کتاب را ۲۰ سال پیش خوانده بودم و راهکارهای آن را اجرا می‌کردم، امروز میلیون‌ها انسان بیشتری را در ایران و کشورهای مختلف جهان، تحت آموزش‌های خود قرار می‌دادم و حتی آثار مکتوب و سایر محتواهای آموزشی بیشتری را تولید و عرضه می‌کردم و از هر نظر در راستای رسالت خودم بسیار موفق‌تر می‌بودم.

دکتر علیرضا آزمندیان
بزرگترین سخنران انگیزشی ایران از دید وال استریت ژورنال

اطمینان دارم مطالب کتاب «مدرس مرجع» برای خوانندگان بسیار کاربردی خواهد بود، چون نویسنده کتاب آقای ژان بقوسیان تمام آن اصول را به‌کار گرفته و نتایج درخشانی به‌دست آورده است.

دکتر محمد سیدا
مرد حافظه ایران و مدرس روش‌های مطالعه و یادگیری نوین

نسخه چاپی کتاب    |   نسخه صوتی کتاب

نظرات (۲)

۲۵ مهر ۹۷ ، ۱۷:۰۸ علی زیرایی
دنبال شدید ممنون
۰۶ بهمن ۹۷ ، ۱۰:۲۰ علی اکبر فرج
با سلام خدمت استاد ژان بقوسیان عزیز
کتاب بسیار ارزشمندی است.
به دوستان توصیه میکنم این کتاب را حتما مطالعه کنند.
................
خط یک | آموزش بازاریابی اینترنتی به مدیران سایت
khateyek.com
پاسخ:
سلام
تشکر از نظر شما
البته این وبلاگ به صورت شخصی مدیریت میشود و با آقای بقوسیان در ارتباط نیست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
شکستن مرزهای فروش
کتاب افزایش عملکرد درمحل کار
شکستن مرزهای موفقیت
کتاب تبدیل رویا به ثروت
مدیر سبز

مقالات و محصولات آموزش بازاریابی نوین

پیشنهاد ویژه
نرم افزار کنترل و مدیریت خانواده و فرزندان در اینترنت
ابزار وبلاگ
کد و ابزار وبلاگ
افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
آموزش ورود به بازار بورس
آخرین نظرات
  • ۳۰ آذر ۹۷، ۱۱:۲۵ - حسین
    سپاس
  • ۲۷ آبان ۹۷، ۲۱:۲۹ - سیّد محمّد جعاوله
    جالب بود.