برایم کتاب بخوان...
بسته اینترنت ارزان

مدیر سبز

آموزش بازاریابی نوین

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ب.ظ

وبینار افزایش نرخ تبدیل سایت + 40% تخفیف تا 2 روز دیگر

مشخصات وبینار: «افزایش نرخ تبدیل سایت»

چگونه با ایجاد تغییراتی در ظاهر، چیدمان و محتوای سایت، نرخ تبدیل را افزایش دهیم؟

در این وبینار، ژان بقوسیان به مطالبی بسیار جدید اشاره می‌کند که باعث افزایش نرخ تبدیل سایت می‌شود.

دوستانی که تا دوشنبه 21 اردیبهشت ثبت‌نام کنند، 40 درصد تخفیف می‌گیرند.

توجه کنید که ظرفیت این وبینار فقط 100 نفر است و خیلی زود پر خواهد شد. مخاطب این وبینار تمام دارندگان سایت، مدیران سایت و بازاریابان اینترنتی هستند.

یک پیشنهاد ویژه هم داریم که می‌توانید تمامی 17 وبینار سال 1396 مدیرسبز را با تخفیف بسیار ویژه دریافت کنید. اطلاعات بیشتر در لینک زیر توضیح داده شده است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۰۰
مدیر سبز
شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۳۰ ب.ظ

ساخت استراتژی فروش موثر

ساخت استراتژی فروش موثریکی از ویژگی‌های فروشندگان برتر این است که تفکر بلند‌مدت دارند. به جای واکنش و پاسخ به آنچه هر روز در اطرافشان می‌گذرد، کمی عقب می‌ایستند و مانند فرمانده‌ای که میدان جنگ را بررسی می‌کند، بازارشان را بررسی می‌کنند.
فروشندگان برتر کاملا با محصولات و خدماتشان آشنا هستند و می‌دانند این محصولات چه کاری را بهتر از محصولات و خدمات رقبا انجام می‌دهد تا زندگی و کار مشتری را تغییر دهند یا بهبود بخشند.
سپس به پیمایش بازار می‌پردازند تا مشتریانی را شناسایی کنند که بیشترین احتمال خرید، استفاده و بهره‌بردن از محصولات را دارند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۳۰
مدیر سبز
شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۵:۴۸ ب.ظ

چگونه با مشتری کمتر، پول بیشتری به دست آوریم؟

چگونه با مشتری کمتر، پول بیشتری به دست آوریم؟من تخصص‌های زیادی دارم اما یکی از کارهای موردعلاقه‌ام این است که به مشتری‌هایم کمک کنم از طریق خریدارانشان پول زیادی به دست آورند. باوجوداینکه با برندهای معروفی کار کرده‌ام، اما لذت بیشتری از کار کردن با مشتری‌های معمولی‌ام که با کمک من، پول زیادی از مشتری‌های اندکشان به دست آورده‌اند،‌ می‌برم.

پرسش اینجاست که چگونه می‌توان موفق شد؟ من چند راز به شما می‌گویم که می‌تواند کمکتان کند:

 

محاسبه کنید

چند مشتری فعال دارید؟ اگر شما سالیانه محصولات یا خدماتی به ارزش صد دلار را به هزار مشتری بفروشید، سود سالانه شما شش‌رقمی می‌شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۷:۴۸
مدیر سبز
دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۱۷ ق.ظ

مناسبت‌های اردیبهشت ماه برای بازاریابی شما‎

ordibehesht-events

اردیبهشت ماه که دومین ماه سال هجری خورشیدی به حساب می‌آید، همیشه اولین فرصتی است که می‌توانیم به صورت جدی روی بازاریابی و برنامه‌های داخلی شرکت خود تمرکز کنیم؛ زیرا در نیمه اول فروردین درگیر تعطیلات هستیم و تا اوضاع به روال گذشته خود بازگردد نیز فروردین تمام خواهد شد. در ادامه این مطلب، ۱۰ رویداد مهم اردیبهشت را عنوان کردیم که همگی آنها یا بین‌المللی هستند و یا اینکه در کشور خود ما نیز به عنوان روز ملی عنوان شد‌ه‌اند.

۱) روز بزرگداشت سعدی – ۱ اردیبهشت

امروزه شاهد کمتر ایرانیانی هستیم که با نام پرآوازه سعدی، شاعر مشهور قرن ششم آشنایی نداشته و اشعار بوستان و گلستان سعدی را تا حدی مطالعه نکرده باشند. او از شاعران ایرانی‌ای بود که در ادبیات دنیای غرب نیز مورد توجه علاقمندان به ادبیات قرار گرفت و کتبش به چندین زبان اروپایی ترجمه شده‌اند.

از آنجایی که روز ۱ اردیبهشت نیز روز بزرگداشت سعدی است، انتشارات‌ها، کتاب‌فروشی‌ها و همچنین کافه‌ها، می‌توانند برنامه‌های بازاریابی متفاوتی در راستای این رویداد مهم ایرانی اجرا کنند. برای نمونه انتشارات‌ها و همچنین کتاب‌فروشی‌ها، کتاب‌های سعدی را با قیمت پایین‌تری به فروش برسانند و همچنین رویدادی جمعی تدارک ببینند و در آن رویداد سروده‌های مشهور سعدی خوانده شود و علاقمندان بتوانند در آن رویداد حضور پیدا کنند.

کافه‌ها می‌توانند روی میزهای خود کتب سعدی را قرار دهند و در شبکه‌های اجتماعی، مخاطبان خود را تشویق کنند تا چند ساعت در روز را مهمان آنها باشند و به خواندن کتب سعدی بپردازند.

۲) روز جهانی زمین پاک – ۲ اردیبهشت

این رویداد از فرصت‌هایی است که هر کسب‌‌وکاری می‌تواند از آن بهره ببرد و به شکل یک کمپین مسئولیت‌های اجتماعی نیز این روز را گرامی دارد. این کمپین می‌تواند در راستای اطلاع‌رسانی در مورد محافظت از زمین و یا جمع‌آوری هزینه برای کمک به یک سازمان مدافع حقوق محیط زیست باشد.

earth-day

لوگوی مربوط به این رویداد جهانی

۳) روز جهانی لوازم التحریر – ۶ اردیبهشت

همان طور که انتظار می‌رود، این روز برای فروشگاه‌های نوشت‌افزار و لوازم التحریر بسیار پرسود خواهد بود. این کسب‌وکارها می‌توانند روی محصولات خود تخفیف دهند یا حتی به جای تخفیف، به مناسبت همین روز به مشتریان خود کوپون هدیه اهدا کنند.

برندهایی چون لامی که فروشگاه رسمی خود را دارند نیز می‌توانند روی خرید دوم مشتریان خود نیز تخفیفی ۳۰ الی ۵۰ درصدی اعمال کنند که این رویکرد هم، مستقیما روی فروش آنها تاثیر مثبت می‌گذارد.

۴) روز جهانی جانباز – ۱۱ اردیبهشت

جانبازان افرادی هستند که باید بیش از افراد عادی به آنها اهمیت دهیم و مشخصا اگر آنها نبودند، ممکن بود که آرامش امروز خود را نداشتیم. روز جهانی جانباز، فرصت خوبی است تا کسب‌وکارهایی که خدماتی به این افراد ارائه می‌دهند نیز تخفیفی برای آنها لحاظ کنند و همچنین شرکت‌هایی که به فروش تجهیزات پزشکی می‌پردازند هم تخفیفی برای جانبازان در مدتی محدود لحاظ کنند.

۵) روز جهانی کلمه عبور – ۱۴ اردیبهشت

در این روز که برای کسب‌وکارهای آنلاین بسیار مرتبط به حساب می‌آید، کسب‌وکارهایی که به مخاطبان خود حساب کاربری می‌دهند نیز می‌توانند آنها را تشویق کنند تا رمز عبور خود را به مناسبت این روز تغییر دهند و آنها را بیشتر از اهمیت داشتن رمزی امن با خبر سازند. چنین رفتارهایی به عنوان یک کسب‌وکار، سبب می‌شود که مخاطبان راحت‌تر به شما و کسب‌‌وکارتان اطمینان کنند و روی اشخاص تاثیر خیلی مثبتی می‌گذارد.

World-Password-Day

اعلامیه سال گذشته شبکه اجتماعی توییتر برای این رویداد!

۶) روز جهانی جنگ ستارگان – ۱۴ اردیبهشت

اگر کمی اهل تماشای فیلم باشد، حتما نام سری فیلم‌های جنگ ستارگان را شنیده‌اید. از داستان فوق‌العاده گرفته تا جلوه‌های بصری بی‌نظیر همه قسمت‌های سری جنگ ستارگان، باعث شده که میلیون‌ها نفر نیز طرفدار این نام تجاری شوند.

روز جهانی جنگ ستارگان که هر ساله در تاریخ ۱۴ اردیبهشت است، فرصتی خوبی برای سینماها به حساب می‌آید تا فیلم‌های جنگ ستارگان را روی پرده‌های نقره‌ای بیاورند و روی فروش گیشه‌های خود تاثیر بگذارند. اعمال تخفیف برای این بلیط‌ها هم خالی از لطف نیست و می‌تواند خیلی افراد بیشتری را جذب این رویداد کند.

۷) روز جهانی لوپوس – ۱۹ اردیبهشت

لوپوس یک بیماری خود ایمنی نسبتا پرخطر است که درمان قطعی ندارد و به همین دلیل اطلاع‌رسانی در مورد این بیماری و علائم آن توسط مراکز درمانی و بیمارستان‌ها نیز خالی از لطف نیست. حتی کسب‌وکارهای مرتبط به پزشکی و سلامتی، می‌توانند کمپین‌های مسئولیت‌های اجتماعی طراحی و اجرا کنند تا هزینه‌ای برای کمک به این بیماران جمع‌آوری شود.

۸) روز جهانی حُمُص – ۲۳ اردیبهشت

حُمُص (هوموس) یک خوراک مدیترانه‌ای-عربی است که معمولا در بشقاب‌‌های مزه سرو می‌شود و بیشتر جنبه پبش‌غذا دارد تا یک غذی اصلی. در روز جهانی حمص، رستوران‌هایی که ارائه‌دهنده این پیش‌غذا هستند نیز می‌توانند روی بشقاب‌های حمص خود تخفیف دهند یا حتی به صورت رایگان، مقداری از آن را سرو کنند. این رویکرد به صورت مستقیم روی بازاریابی کسب‌وکار شما هم تاثیر مثبت می‌گذارد و لازم است که از پیش، در مورد این برنامه مهم اطلاع‌رسانی کنید تا توجه عموم به این فعالیت بازاریابی شما جلب گردد.

hummus-day

لوگوی رسمی این رویداد

۹) روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی – ۲۷ اردیبهشت

این رویداد برای آژانس‌های روابط عمومی بسیار کارآمد است؛ زیرا در این روز می‌توانند روی سرویس‌های خود تخفیف دهند و به کمک این برنامه نیز روی فروش خود تاثیر مثبت بگذراند.

از آنجایی که نشریات هم سهم بسیاری در صنعت روابط عمومی دارند نیز می‌توانند شماره منطبق با این روز را با تخفیفی ویژه منتشر کنند یا حتی به جای تخفیف، یک ویژه‌نامه فراهم آورند تا گزارش‌های ویژه‌ای در زمینه روابط عمومی در آن آورده شده باشد.

۱۰) روز جهانی موزه و میراث فرهنگی – ۲۸ اردیبهشت

موزه‌ها همیشه نقش مهمی را در فرهنگ و هنر ما ایفا کرده‌اند و آثار بسیار ارزشمندی هستند که ارزش آنها بیش از آن است که قابلیت ارزش‌گذاری برای‌شان امکان‌پذیر باشد. در این روز جهانی، جا دارد تا موزه‌ها روی ورودی‌های خود تخفیف دهند یا حتی به صورت رایگان افراد را به بازدید دعوت کنند. زیرا نسل‌های جدید ما باید در جریان باشند که چه گنجینه‌های باارزشی در کشور ما قرار دارد و چقدر این موارد از لحاظ فرهنگی برای کشور ما مهم تلقی می‌شود.

 

در ادامه این مطلب می‌توانید جدول رویدادهای اردیبهشت ماه را مشاهده کنید:

منبع: بلاگ اد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۷:۱۷
مدیر سبز
شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۲ ق.ظ

ستاره دریایی ات را پیدا کن! 🌟

دوست دارم ماجرایی را برای شما تعریف کنم. این ماجرا از نوشته های لورن آیزلی الهام گرفته. او دانشمند و شاعر بود.

روزگاری مرد فرزانه ای بود، که برای نوشتن مطالبش به لب اقیانوس میرفت. او عادت داشت که قبل از شروع کارش در ساحل قدم بزند. یک روز که در ساحل راه میرفت، هنگامیکه که در ساحل راه می رفت کسی را دید که حرکاتش شبیه رقص بود. او از اینکه فردی در آن موقع برقصد لبخندی زد. بنابراین تندتر حرکت کرد تا به اون برسد. وقتیکه نزدیک تر شد، دید که او مردی جوان است، و آن جوان نمی رقصد. اما در عوض خم می شود در ساحل و چیزی برمیدارد و خیلی آرام آن را به اقیانوس پرتاب میکند. هنگامیکه مرد فرزانه به اون نزدیک شد، صدایش کرد: صبح بخیر چکار میکنی؟ مرد جوان درنگ کرد، به بالا نگریست و جواب داد: ستاره دریایی به اقیانوس می اندازم.

+ فکر میکنم اجازه دارم بپرسم که چرا ستاره های دریایی را به اقیانوس می اندازید!

-  خورشید بالا آمده و مد فرو میرود، و اگر آنها را به اقیانوس نیاندازم خواهند مرد.

+ اما جوان، مگر نمیدانی ساحل کیلومترها ادامه یافته و در امتدادش میلیون ها ستاره دریایی هست، ممکن نیست که بتوانی تاثیر بگذاری...

مرد جوان مودبانه گوش کرد، خم شد و ستاره دریایی دیگری برداشت!

و آن را در پشت امواج شکننده به اقیانوس انداخت و گفت: "برای آن یکی که موثر بود!"

پاسخش مرد فرزانه را متعجب کرد. او آشفته شده بود و نمی دانست چطور جواب دهد. بنابراین در عوض به کلبه اش بازگشت تا نوشته هایش را از سرگیرد. در تمام روز وقتی مینوشت تصویر آن جوان در ذهنش بود. سعی کرد اعتنایی نکند ولی آن تصویر پا برجا ماند.

دست آخر در اواخر ظهر متوجه شد که او به عنوان دانشمند و به عنوان شاعر به ماهیت اساسی عمل مرد جان پی نبره بود. زیرا دریافت که مرد جوان با آن کارش تصمیم گرفته بود که تنها نظاره گر گذر زندگی نباشد. بلکه تصمیم گرفته بود که در جهان عامل و فاعل و منشا اثر باشد. از خودش خجالت کشید، آن شب آشفته حال به رختخواب رفت. صبح از خواب بیدارشد و میدانست باید کاری کند. بنابراین بلند شد لباسش را پوشید، به ساحل رفت و مرد جوان را یافت. به همراه او روز را به انداختن ستاره دریایی به اقیانوس سپری کرد.

عمل آن مرد جوان نمایانگر چیزی با اهمیت برای ماست. ماهمگی توانایی اثرگذاری را داریم و اگر بتوانیم مانند آن مرد جوان به آن موهبت واقف شویم با قدرت بینشمان صاحب نیروی شکل بخشی به آینده مان می شویم، و این چالشی برای من و برای شماست!

هرکدام ازما باید ستاره دریایی مان را بیابیم. و اگر ستاره هایمان را خوب و خردمندانه پرتاب کنیم، تردیدی ندارم که قرن بیست و یکم جای بسیار خوبی خواهد بود...

به خاطر بسپارید بینش بی عمل صرفا یک رویاست. عمل بی بینش صرفا وقت گذرانیست، بینش به همراه عمل است که میتواند دنیا را دگرگون کند!

+ یادداشتی از پادکست آموزشی قدرت تجسم آینده، جوئل آرتور بارکر

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۴۲
مدیر سبز
جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۵۷ ق.ظ

دوره یک‌ساله: کارخانه تولید اطلاعات 🌟

دوره کارخانه تولید اطلاعات۵,۹۰۰,۰۰۰ تومان

دوره یکساله کارخانه تولید اطلاعات در یک نگاه

  • زمان آغاز دوره: پنجشنبه 4 خرداد
  • تعداد جلسات: 60 جلسه که در 20 پنجشنبه برگزار می‌شود
  • زمان برگزاری: دو پنجشنبه در ماه از ساعت 10 صبح تا 5 عصر 
  • مدرس: ژان بقوسیان
  • مخاطب: مدرسان، سخنرانان و تمام کسانی که به تدریس و تولید محتوا علاقه دارد

 

چگونه در یک سال به یک مدرس، سخنران و نویسنده تراز اول تبدیل شوید و امپراطوری آموزش خود را راه‌اندازی کنید؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۹:۵۷
مدیر سبز
شکستن مرزهای فروش
کتاب افزایش عملکرد درمحل کار
شکستن مرزهای موفقیت
کتاب تبدیل رویا به ثروت
مدیر سبز

مقالات و محصولات آموزش بازاریابی نوین

پیشنهاد ویژه
نرم افزار کنترل و مدیریت خانواده و فرزندان در اینترنت
ابزار وبلاگ
کد و ابزار وبلاگ
افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
آموزش ورود به بازار بورس
آخرین نظرات
  • ۳۰ آذر ۹۷، ۱۱:۲۵ - حسین
    سپاس
  • ۲۷ آبان ۹۷، ۲۱:۲۹ - سیّد محمّد جعاوله
    جالب بود.