برایم کتاب بخوان...
بسته اینترنت ارزان

مدیر سبز

آموزش بازاریابی نوین

۱۴ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۴۱ ب.ظ

۶ نیروی افزایش قدرت در مذاکره 🤝

۶ نیروی افزایش قدرت در مذاکرهتقریبا همیشه قدرتتان در مذاکره بیش از آن چیزی است که فکر می‌کنید. حتی وقتی احساس می‌کنید که همه قدرت در دست طرف مقابل است، شاید شما هم چیزی داشته باشید که او بخواهد یا بتوانید چیزی را پیدا کنید که او می‌خواهد تا موازنه قدرت را به نفعتان تغییر دهد.
چندین روش‌ برای افزایش قدرت در مذاکره وجود دارد،‌ ازجمله آمادگی، اختیار، آگاهی درباره طرف مقابل، همدلی، تشویق/تنبیه و سرمایه‌گذاری.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۸:۴۱
مدیر سبز
شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۴۱ ب.ظ

بر ترس مذاکره غلبه کنید ✌️

بر ترس مذاکره غلبه کنیدکلیدِ انجام معامله بهتر ساده است، درخواست کنید. برای قیمت کمتر یا مفاد و شرایط بهتر درخواست کنید. برای اصلاحات و تغییرات در توافقنامه درخواست کنید. برای لحاظ کردن موارد، ‌تخفیفات، امتیازات یا محصولات و خدمات اضافه در توافقنامه کلی درخواست کنید. با خوشرویی درخواست کنید. خواهشمندانه درخواست کنید. مطمئن درخواست کنید. مؤدبانه درخواست کنید. اگر فکر می‌کنید لازم است، محکم درخواست کنید. اما همیشه خواسته خودتان را مشخص و شفاف درخواست کنید. همیشه بپرسید چرا و چرا نه؟ آینده از آنِ درخواست‌کنندگان است. آینده متعلق به کسانی است که مطمئن و جسورانه آنچه می‌خواهند را درخواست می‌کنند و دوباره درخواست می‌کنند و مدام درخواست می‌کنند.

۲ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۷ ، ۱۹:۴۱
مدیر سبز

کتاب دنیل پریستلی رسیدن به فروش بیش از حد

 

۲۰,۰۰۰ تومان ۱۸,۰۰۰ تومان

کتاب «رسیدن به فروش بیش از حد» در یک نگاه

نویسنده: دنیل پریستلی
فرمت: کتاب رقعی در 240 صفحه
مترجم: محمدرضا عمرانی
انتشارات: نگاه نوین
سال انتشار: 2017
شابک: 4- 05-8913- 600- 978
قیمت: بیست هزار تومان (ارسال پستی رایگان)

 

سفارش پستی کتاب

بعضی‌ها دنبال مشتری نیستند بلکه این مشتری است که دنبال آن‌هاست

رستوران‌هایی هستند که مردم برایشان صف می‌کشند. محصولاتی هستند که باید از چندماه قبل، سفارش‌شان دهید. بلیت‌هایی هستند که در اولین روز فروش، همه‌شان فروخته می‌شوند. سهام‌هایی هستند که بلافاصله بعد از آزاد شدن، قیمتشان سر به فلک می‌کشد. ماشین‌هایی هستند که قبل از ساخته شدن، فروخته می‌شوند و ملک‌هایی هستند که موقعی فروش می‌روند که بیش‌تر از چند خط روی کاغذ نیستند. مشاورانی هستند که تا شش ماه آینده وقتشان پر است و آرایشگرهایی که دستمزدشان ده‌برابر گران‌تر از بقیه است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۷ ، ۱۰:۰۲
مدیر سبز
پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۷ ب.ظ

تبدیل مشتری های گذری به خریداران واقعی 💯

تبدیل سبد خریدها به فروش واقعیاگر می‌توانستیم کاری کنیم که هرکسی که دکمه خرید یک محصول را کلیک کرد خریدش را تکمیل کند، فروش سایت ما ۱۰ برابر می‌شد. این کار امکان‌پذیر نیست زیرا بسیاری از بازدیدکنندگان برای تفریح، تست دکمه یا موارد دیگر آن را کلیک می‌کنند. ولی می‌توانیم کاری کنیم که درصد بیشتری از کلیک‌کنندگان بر دکمه خرید، فرایند خرید را تکمیل کنند و فروش بیشتر شود.

همانطور که می‌دانید خرید از سایت‌ها اغلب تصمیمی بسیار لحظه‌ای است، یعنی خریدار مردد است که خرید را تکمیل کند یا خیر. اگر همه چیز خوب و راحت پیش برود خرید تکمیل می‌شود. اگر کوچکترین مشکلی پیش بیاید خرید احتمالا ناتمام باقی خواهد ماند.

بیایید ۴ راهکار برای تکمیل فرایند خرید و افزایش فروش سایت از لحظه‌ای که بازدیدکننده دکمه خرید را می‌زند بررسی کنیم.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۷ ، ۱۹:۰۷
مدیر سبز
پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۵ ب.ظ

چرا به اهداف تعیین شده نمیرسیم؟ 🕒

راههای رسیدن به اهداف تعیین شده

می‌خواهم این سوال را جواب دهید: برای چه زندگی می‌کنید؟

جواب همین سوال اهمیت هدف را تعیین می‌کند. علاوه بر این‌ها:

  • هدف چیزی است که هر انسان واقعاً زنده برایش زندگی می‌کند.
  • چیزی که زندگی ما را پر معنی می‌کند
  • و به ما توان حرکت و ادامه زندگی را می‌دهد.

اما مشکل اینجاست که بیشتر اهداف ما کوتاه مدت و کوچک هستند و معمولاً با آن‌ها سرگرم هستیم. زیرا چنین اهدافی راحت به دست می‌آیند و نیاز به تحمل سختی‌ها ندارند. اما رؤیاهای بزرگی هم در سر هر کسی وجود دارد که دوست دارد آن را به واقعاً تبدیل کند تا زندگی‌اش به معنای اصلی برسد.

زمانی که رویایمان را می‌خواهیم از سرمان بیرون بکشیم و شروع به رفتن به سمت آن کنیم، معمولاً اشتباهاتی در این مسیر انجام می‌دهیم که ما را با شکست مواجه می‌کند. مثلاً خیلی‌ها فکر می‌کنند که هدف‌ها نیاز به پیگیری و استمرار ندارند و همین‌که انتخاب شوند و صرفاً یک حرکتی در آن مسیر کنیم کافی است.

هدف را می‌دانیم
اما چطور دنبالش کنیم؟

در این مقاله قصد داریم تا از اهمیت پیگیری اهداف و بهترین روش‌هایی که می‌توان آن را انجام داد برایتان بگوییم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مهر ۹۷ ، ۱۳:۱۵
مدیر سبز
سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۴ ب.ظ

4 نکته برای آنها که رویای کارآفرینی دارند! ⭐️

کارآفرینی

کارآفرینی در ایران کار بسیار سختی است. علاوه بر مشکلات عجیبی که سر راهتان قرار می‌گیرد. خود کارآفرینی نیز سختی‌هایی دارد که به دلیل نداشتن آموزش صحیح برای ما بحران‌آفرین می‌شود.

اما چیزی که ما باید به آن فکر کنیم مشکلات نیست.
بلکه راه حل‌هایی است که می‌تواند ما را از این سختی‌ها عبور دهد.

مخصوصاً اگر شما تجربه اول کارآفرینی‌تان باشد احتمالاً به لحاظ کاری و مدیریت پول، زمان و بازار با مشکلاتی مواجه شده‌اید و همین امر اضطراب و آشفتگی روحی را برایتان پیش آورده است.

اگر اول کار هستید توصیه‌ می‌کنم وب‌سایت سوخت جت را زیر و رو کنید زیرا تمام آن چیزی که برای شروع و موفقیت در کارآفرینی نیاز دارید را اینجا داریم و در طول راه هم سوخت‌تان را تامین می‌کنیم.

اما در ادامه می‌خواهیم 4 نکته مهم را به شما کارآفرینان جوان آموزش دهیم تا متوجه شوید که در چه مسیری قدم گذاشته‌اید و باید به کجا بروید.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۷ ، ۱۲:۵۴
مدیر سبز

۹ روش تاثیرگذاری و افزایش تعامل در اینستاگراموقتی شروع به اجرای استراتژی‌های مطرح‌شده در این مقاله می‌کنید، تعداد فالوئرهای‌تان باید با نرخ کاملا ثابتی در حال رشد باشد. شتاب شما در اول کار باید به هر قیمتی حفظ شود. کارهای روزانه دائمی که در طول زمان انجام شده‌اند، طبیعتا نتایج دائمی تولید خواهند کرد. باید هر روز با جامعه فالوئرهای‌تان در تعامل باشید و آن را بسازید.

نگاهی به کارهای صفحه‌های بزرگ اینستاگرام بیندازید. آن‌ها با جامعه فالوئرهای‌شان مثل یک باغ رفتار می‌کنند که روزانه، آبیاری و پرورانده می‌شود. چند بار در روز به باغشان سر می‌زنند و مطمئن می‌شوند با آهنگ یکنواخت و باثبات، ‌در حال رشد است. برقراری ارتباط با مخاطبان، عمده تلاش و زحمات شما را می‌طلبد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۷ ، ۲۰:۰۷
مدیر سبز
شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۲۵ ب.ظ

چرا از همین شنبه شروع نمی کنیم؟ 😐

از شنبه شروع میکنم

همه ما روزانه در حال حرکت هستیم. حرکت در مسیرهای مختلف که معمولاً ما را به مقاصدی کوتاه و ناپیوسته می‌رساند. اگر از بیشتر مردم سؤال کنید با یک آه از آرزوی خود میگویند که گوشه ذهنشان خاک می‌خورد. آرزوهای بسیار بزرگ که در ذهن کوچکشان نقش بسته و اکثر آن‌ها رسیدن به آن را غیرممکن می‌دانند.

مشکل این است که مردم آرزو را با هدف و راه رسیدن به آن یکی می‌کنند. فکر می‌کنند همه آن‌ها یکی هستند و برای رسیدن به آرزوی خود به اصل آن فکر می‌کنند مثلاً میگویند:

  • آرزو دارم 10 کیلو وزن کم کنم
  • آرزو دارم کسب‌وکار مورد علاقه‌ام را راه‌اندازی کنم
  • آرزو دارم 1 میلیارد تومان در سال درآمد داشته باشم

این آرزوها آنقدر بزرگ و دست‌نیافتنی هستند که بیشتر مردم رسیدن به آن‌ها را غیرممکن می‌دانند. مانند کسی که بخواهد عرض یک رودخانه 100 متری را بپرد و به آن طرف رود برود. واقعیت همین است.

۲ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۹۷ ، ۱۹:۲۵
مدیر سبز
پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۹ ق.ظ

5 توصیه برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی 📝

موفقیت در کسب و کار اینترنتی

شرکت های فین تک1، شرکت های نوپا و نوآورانه ای هستند که سعی می کنند با نوآوری و خدمت رسانی بهتر، خود را در رقابت سرسختانه با بانکها جلو بیاندازند. به همین علت است که به نظر می رسد توجه به برخی نکات و تجارب شرکت های بزرگتر می تواند به عنوان یک نقشه راه برای شرکت های فعال در زمینه تجارت الکترونیک عمل نماید. در ادامه سعی کرده ایم به برخی نکات اشاره کنیم تا صاحبان کسب و کارهای اینترنتی با دقت بیشتری به ادامه مسیر خود توجه نمایند.

۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۷ ، ۱۱:۰۹
مدیر سبز

یافتن دوستان جدید و وفادار

 

میگویند مردم را از روی دوستانشان بشناسید
دلیلش ساده است. زیرا ما از دوستان خود بسیار تأثیر می‌گیریم و بدون آنکه خودمان متوجه شویم رفتارمان شبیه به آن‌ها می‌شود. همین جمله ساده اهمیت داشتن دوستان خوب را به ما یادآوری می‌کند.

شما نمی‌توانید فرد موفقی شوید وقتی که دوستان نا امید و تنبلی دارید.
و برعکس اگر خودتان فرد تنبل و ناامیدی هستید با داشتن دوستان موفق، حتماً رشد خواهید کرد.

معمولاً افراد خجالتی و تنها میگویند که با همین شرایط راحت هستند. آن‌ها نمی‌دانند که در پس روابط دوستی با انسان‌ها چه امتیازات مادی و روحی در انتظار آن‌هاست. البته این حرف نیز درست است که دوستان جدید و ناشناس می‌توانند تهدیدآمیز باشند اما اگر در انتخابتان دقت کافی را داشته باشید و قدم به قدم با آن‌ها جلو بروید می‌بینید که آن‌قدرها هم که فکرش را می‌کنید دوست جدید بد نیست.

اما حالا که به دنبال دوست هستید اول باید بدانید که چه نوع دوستی‌هایی وجود دارد :

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۷ ، ۱۰:۴۲
مدیر سبز
شکستن مرزهای فروش
کتاب افزایش عملکرد درمحل کار
شکستن مرزهای موفقیت
کتاب تبدیل رویا به ثروت
مدیر سبز

مقالات و محصولات آموزش بازاریابی نوین

پیشنهاد ویژه
نرم افزار کنترل و مدیریت خانواده و فرزندان در اینترنت
ابزار وبلاگ
کد و ابزار وبلاگ
افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
آموزش ورود به بازار بورس
آخرین نظرات
  • ۳۰ آذر ۹۷، ۱۱:۲۵ - حسین
    سپاس
  • ۲۷ آبان ۹۷، ۲۱:۲۹ - سیّد محمّد جعاوله
    جالب بود.