برایم کتاب بخوان...
بسته اینترنت ارزان

مدیر سبز

آموزش بازاریابی نوین
يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۴۹ ق.ظ

عشق روی پیاده رو

وقتی شاطر عباس نان های داغ را توی دستهای مهتاب میگذاشت دلم میخواست جای شاطر عباس بودم. وقتی مهتاب نانهای داغ را لای چادر گلدارش میپیچاند دلم میخواست من، آن نانهای داغ باشم. وقتی مهتاب به خانه میرسید و کوبه ی در را میکوبید، هوس می کردم کوبه ی در باشم. وقتی مادرش نانها را از مهتاب میگرفت، دوست داشتم مادر مهتاب باشم. بعد مهتاب تکه ی نان برای ماهی های قرمز توی حوض خانه شان میانداخت و من هزار بار آرزو میکردم یکی از ماهی های قرمز توی حوض باشم.

کتاب عشق روی پیاده رو

از کتاب ‫‏عشق روی پیاده رو‬
‫مصطفی مستور‬

پ.ن: عکس و متن از نت ;-)

نظرات (۸)

۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۵۴ ❤منتـــظر المـهـدی❤
زیبابود
پاسخ:
:)
۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۲۷ میلاد زارعان
هیچ عشقی از خدا دراین دنیا وجود نداره..این ی واقعیته....کافیست عاشقش بشیم دیگه هیچی جز خدا بهمون کام نمیده...
۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۲۹ احسان خواجه مرادی
مرسی
سادگی در ابراز احساسات همیشه زیبا است .مانند اشعار سهراب سپهری و یا همین متنی که در پست شما هست 
۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۴۱ ساتیا سخی پور
زیبا بود ولی من یکی ازین عشقا خستم
پاسخ:
راستش توی این دوره زمونه حق دارین والله...انگار باید توی کتاب ها فقط دلخوش باشیم...
خیلی قشنگ بود حتما کتابشو میخرم
از مصطفی مستور ی کتاب دارم ب نام روی ماه خداوند را ببوس،  تعریفش رو شنیدم اما هنوز نخوندمش
مرسی از معرفی کتاب:)
پاسخ:
:)
چه خوب، از شماهم ممنون که معرفیش کردین، منم چندتا کتاب تعریفی خریدم ولی هنوز کامل نخوندمشون... :|
عالی بود
:)
قشنگ بود ...
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
شکستن مرزهای فروش
کتاب افزایش عملکرد درمحل کار
شکستن مرزهای موفقیت
کتاب تبدیل رویا به ثروت
مدیر سبز

مقالات و محصولات آموزش بازاریابی نوین

پیشنهاد ویژه
نرم افزار کنترل و مدیریت خانواده و فرزندان در اینترنت
ابزار وبلاگ
کد و ابزار وبلاگ
افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
آموزش ورود به بازار بورس
آخرین نظرات
  • ۳۰ آذر ۹۷، ۱۱:۲۵ - حسین
    سپاس
  • ۲۷ آبان ۹۷، ۲۱:۲۹ - سیّد محمّد جعاوله
    جالب بود.