برایم کتاب بخوان...
بسته اینترنت ارزان

مدیر سبز

آموزش بازاریابی نوین

۱۸ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۰۰ ب.ظ

بازاریابی شفاهی

بازاریابی شفاهیمردم عاشق حرف زدن و تقسیم نظراتشان هستند. آن‌ها همچنین دوست دارند که درباره‌ی دیگران و ایده‌های جدید حرف بزنند. همینطور در مورد چیزهای خریدنی، از کالاهای بانمک و خنده‌دار گرفته تا چیزهایی که چندان هیجان انگیز نیستند.

قبلا درباره‌ی بازاریابی شرکت به شرکت و شرکت به مشتری شنیده‌اید. بازاریابی شفاهی به مردم واقعی که با هم حرف می‌زنند- مشتری به مشتری – مربوط می‌شود.

بازاریابی شفاهی در واقع نوعی سرویس دهی به مشتریان است که باعث میشود آن‌ها در مورد شما به دوستانشان توصیه کنند. همچنین درباره کالاهای فوق العاده‌ای است که مردم دوست دارند آن‌ها را به دیگران هم نشان بدهند.

هیچ‌چیز قابل مقایسه با این نیست که کالایی آن‌قدر خالص و جالب ارائه کنید که مردم نتوانند از حرف زدن درباره آن خودداری کنند و هیچ‌چیز بهتر از این نیست که مشتریان، حمایت از کالا یا شرکت موردعلاقه‌شان را وظیفه‌ی خود بدانند.

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۰۰
مدیر سبز
دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ب.ظ

۳ اشتباه تازه‌کارها در بازاریابی با ایمیل

۳ اشتباه تازه‌کارها در بازاریابی با ایمیل

اگر جدیدا وارد دنیای بازاریابی ایمیلی شده‌اید، حتما هیجان دارید که ایمیل‌های زیادی برای مشتریان خود بفرستید. اما این عجله ممکن است باعث ارسال ایمیل به افرادی بشود که شما را فراموش کرده‌اند یا بدتر از آن، اجازه ارسال ایمیل به شما نداده‌اند. ممکن است به‌طور اتفاقی ایمیل‌های نامناسبی برای آن‌ها بفرستید یا از عباراتی استفاده کنید که مخاطبان ایمیل را برنجاند. حتی اشتباهاتی انجام دهید که شما را به مشکلات ارسال اسپم دچار کند و قطعا نمی‌خواهید ایمیل شما به پوشه هرزنامه‌ها یا لیست سیاه برود.

بنابراین قبل از این که ایمیل مارکتینگ را آغاز کنید، نگاهی به ۳ اشتباه رایج بازاریابان ایمیلی تازه‌کار بیندازید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۰۰
مدیر سبز
يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۱۱ ب.ظ

نقش لباس فروشنده در فروش

نقش لباس فروشنده در فروشمردم شما را بر اساس ظاهرتان قضاوت می‌کنند. ۹۵ درصد تاثیر اولیه بر دیگران به نوع لباس و آراستگی‌تان بستگی دارد، زیرا لباس و مدل مو ۹۵ درصد چیزی است که دیگران از شما می‌بینند.

برای موفقیت لباس بپوشید. افراد برتر سازمان را الگو قرار دهید. مردم دوست ندارند با افرادی با ظاهر متفاوت کار کنند و آن‌‌ها را ترفیع نمی‌دهند. از بهترین الگوها و افراد برتر سازمان و صنعت خود تقلید کنید. اگر روش خاصی در لباس پوشیدن دارند، همان روش را به کار گیرید. روش پوشش شرکت را بشناسید و از آن‌ها سرپیچی نکنید.

بعضی افراد می‌گویند «دیگران نباید مرا از روی ظاهرم قضاوت کنند»؛ اما حقیقت این است که شما دیگران را بر اساس ظاهرشان قضاوت می‌کنید، پس چرا آن‌ها نباید چنین کنند؟ و به هر حال چنین می‌کنند.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۱۱
مدیر سبز
پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۰۰ ب.ظ

قدرت کار و قدرت پول

کتاب پدر پولدار پدر بی پول

نخستین درس من یعنی «وادار کردن پول به کار کردن برای من، به جای اینکه من برای او کار کنم»، به طور کلی درباره قدرت بود: «اگر تو برای پول کار کنی، قدرت را به کارفرمایت داده ای. ولی اگر پول برای تو کار کند، اراده و قدرت آن در دست توست.»

پدر پولدار پدر بی پول رابرت کیوساکی

۷ نظر موافقین ۶ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۰۰
مدیر سبز
سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۴۳ ق.ظ

من او را دوست داشتم

من او را دوست داشتم آنا گاوالدادوست دارم با تو باشم چون هیچ وقت از با تو بودن خسته نمی شوم. حتی وقتی با هم حرف نمی زنیم، حتی وقتی نوازشم نمی کنی...

برگرفته از کتاب من او را دوست داشتم، آنا گاوالدا

۳ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۴۳
مدیر سبز
 
facebook-icons

همه افرادی که در زمینه استراتژی و تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی به فعالیت می‌پردازند، شاهد این بودند که چه اتفاقاتی برای شبکه‌اجتماعی پر هیاهوی فیسبوک افتاد. این شبکه‌اجتماعی با تغییر الگوریتم‌های خود، شرایطی ایجاد کرد که کمتر محتواهایی که از سیستم تبلیغات خودش استفاده می‌کردند، دیده شوند. آنقدر این درصد نمایش محتواها کاهش یافت که سبب شد تعداد مخاطبان فیسبوک کاهش پیدا کند. حال اینستاگرام هم تصمیماتی گرفته که ممکن است با آینده بسیار تلخ اینستاگرام مواجه شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۴۵
مدیر سبز
جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۰۷ ب.ظ

سواد مالی

ِیک یادادشت یک کتاب پدر پولدر پدر بی پول رابرت کیوساکی

علت مهمی که اکثر مردم فقیر و اقشار متوسط از نظر مالی محافظه کارانه عمل می کنند، یا می گویند که نمی توانند ریسک کنند، این است که فاقد سواد مالی هستند، به همین دلیل مجبورند به مشاغلشان بچسبند و ریسک نکنند.

پدر پولدر پدر بی پول، رابرت کیوساکی

۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۰۷
مدیر سبز
پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ق.ظ

۱۰ نکته اساسی از کتاب “علم ثروتمند شدن”

 

علم ثروتمند شدن

سال‌هاست که روحیه کارآفرینی در جریان است. در واقع یکی از کتاب‌های آموزشی برای خلق موفقیت در سال ۱۹۱۰ توسط والاس دی واتلز نوشته شد. “علم ثروتمند شدن” عنوان جذابی دارد که شما را وادار به کاوش در آن می‌کند و آنچه در آن نهفته است فراتر از نکاتی برای رسیدن به ثروت است، بلکه شامل دستورالعمل‌هایی برای رسیدن به هر آنچه در زندگی می‌خواهید می‌باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۰۰
مدیر سبز
 

پست وبلاگ جذاب

با توجه به میلیون‌ها صفحه‌ای که در اینترنت فعال هستند، احتمال زیادی وجود دارد که محتوای تولید شده توسط شما در میان این صفحات نادیده گرفته شود. این به معنای زیر سوال بردن توانایی‌های نوشتاری و یا میزان خلاقیت شما نیست، بلکه حقیقت است.

اکثریت وبلاگ‌نویسان درباره‌ی یک موضوع می‌نویسند و از یک سبک برای نوشتن موضوعات خود استفاده می‌کنند که این مسئله بدین معناست که همه چیز با یکدیگر در آمیخته می‌شود.

اگر می‌خواهید که نوشته‌ها و پست‌های شما مورد توجه قرار بگیرند، روش خود را تغییر دهید. از عناوین بهتر و تصاویر قانع‌کننده‌تر استفاده کنید و به ارتقای کیفیت نوشته‌های خود بپردازید. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه باید به انجام این کار بپردازید، به خواندن این مطلب ادامه دهید. نکات زیر به شما نشان می‌دهند که چگونه پست‌های وبلاگ خود را به شکلی توسعه دهید که توسط افراد خوانده شوند.

۱۰ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۰۰
مدیر سبز
سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۰۰ ب.ظ

۵ مرحله تدوین و اجرای استراتژی

۵ مرحله تدوین و اجرای استراتژیبنجامین تِرِگو یکی از موسسان شرکت مشاوره جهانی کِپنر- ترگو و مایک فریدمَن مدیرعامل این شرکت، برای تدوین و اجرای استراتژی پنج مرحله مشخص کردند. این پنج مرحله دیدگاه کلی مناسبی از این سفر استراتژیک به شما می‌دهد.

۱. جمع‌آوری و تحلیل دانش استراتژیک

همانطور که قبلا گفتم، پرسیدن سوالات درست اساس تعیین استراتژی است. نخست باید بدانید چه سوالاتی را بپرسید و سپس به دنبال اطلاعاتی بروید که برای پاسخ دادن به آن‌ها مفید است. اکنون بیش از هر زمان دیگر به اطلاعات مختلف دسترسی دارید. فقط باید بدانید از کدام اطلاعات استفاده کنید و کدام را نادیده بگیرید.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۰۰
مدیر سبز
شکستن مرزهای فروش
کتاب افزایش عملکرد درمحل کار
شکستن مرزهای موفقیت
کتاب تبدیل رویا به ثروت
مدیر سبز

مقالات و محصولات آموزش بازاریابی نوین

پیشنهاد ویژه
نرم افزار کنترل و مدیریت خانواده و فرزندان در اینترنت
ابزار وبلاگ
کد و ابزار وبلاگ
افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
آموزش ورود به بازار بورس
آخرین نظرات
  • ۳۰ آذر ۹۷، ۱۱:۲۵ - حسین
    سپاس
  • ۲۷ آبان ۹۷، ۲۱:۲۹ - سیّد محمّد جعاوله
    جالب بود.