برایم کتاب بخوان...
بسته اینترنت ارزان

مدیر سبز

آموزش بازاریابی نوین

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

هیچ راز و جادویی قوی‌تر از انگیزه نیست که شما را به اهدافتان برساند. واقعیت زندگی این است که اکثر مردم صبح‌ها به سختی از خواب بیدار می‌شوند، در طول روز سخت کار می‌کنند و یک زندگی عادی را پیش می‌برند. اما افراد موفق صبح زود با اشتیاق بیدار می‌شوند، خوب کار می‌کنند و در نهایت به اهداف خود می‌رسند.

حقیقت این است که هیچ کس با چنین ویژگی‌هایی متولد نمی‌شود. افراد موفق تفاوتشان این است که می‌خواهند موفق باشند. هرکسی در دنیا می‌تواند 5 صبح بیدار شود، اگر واقعاً این را بخواهد! اما بیشتر مردم دوست ندارن که خودشان را در سختی قرار دهند. هرکسی توان آن را دارد که از یک کارگر معمولی به یک کارآفرین موفق تبدیل شود. چیزی که در جامعه اطراف ما رخ داده، البته بسیار کم.

۳ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۷ ، ۱۱:۵۶
مدیر سبز

موفقیت یک واقعیت است. شاید شما هنوز طعم آن را نچشیده باشید و بیشتر اوقات با شکست روبه شده باشید، اما باید بدانید که پیروزی حتمی است. هیچ کم بود اطلاعاتی هم در این زمینه وجود ندارد. تمامی روش‌های آن هر روز در سراسر نقاط جهان به وسیله معلمان موفقیت و یا وب سایت‌هایی مانند همین سوخت جت به مردم آموزش داده می‌شود.

اما متأسفانه تفکرات منفی و عجیبی در ذهن‌های بیشتر ما وجود دارد که خود مانع رسیدن به هر موفقیتی است. بله گاهی ما فکر می‌کنیم برای موفقیت فقط نیاز است که خوب کار کنیم. اما نمی‌دانیم که بخش عظیمی از موفقیت به شخصیت خودمان بستگی دارد. اینکه ما چگونه فردی هستیم، آیا اصلاً شخصیت یک فرد موفق را داریم؟

 

این هفت استراتژی موفقیت را یاد بگیرید
به هیچ چیز دیگری نیاز نخواهید داشت.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۷ ، ۱۴:۰۷
مدیر سبز
شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۲۴ ب.ظ

فیل های سفید زندگیتان را رها کنید 🐘

آیا باید کسب‌وکارتان را رها کنید؟افراد گاهی نمی‌توانند تصور کنند که شاید لازم است از کسب‌وکارشان دست بکشند و از آن خارج شوند. گاهی اوقات خارج شدن از یک کسب‌وکار می‌تواند کار درستی باشد. داشتن یک استراتژی خروج کاری عاقلانه است اما باید بدانیم چه زمانی باید این کار را انجام دهیم. در حالی که پاسخ درست برای هر مورد شخصی متفاوت خواهد بود. چند موقعیت در زیر گفته می‌شود که در آن‌ها تعطیل کردن کسب‌وکاری که ساخته‌اید عملی معقول است.

۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۷ ، ۱۳:۲۴
مدیر سبز
سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۱۵ ب.ظ

قهرمان کسب‌وکار خودت باش! ⭐️

اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی را دارید یا ایده ای برای راه اندازی کسب و کار در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام دارید، حتما با این کمپین آشنا بشوید!

کمک و حمایت در توسعه کسب و کار کمپین قهرمان کسب‌کار خودت باش که از سوی زرین پال اجرا میشود یک هدف واضح دارد؛ کمک و آموزش برای راه‌اندازی یا توسعه کسب‌وکارهای آنلاین!

پیام زرین پال در خصوص این کمپین

وظیفه‌ی ما در این کمپین آموزش و تسهیل فرآیند شروع و توسعه‌ی کسب‌وکارهای آنلاین هست و وظیفه شما قدم برداشتن در مسیر قهرمان کسب‌وکار خودتان بودن. ما عقیده داریم همه‌ی افراد می‌توانند از فضای آنلاین کسب درآمد داشته باشن؛ اما واقع‌بین هستیم، داشتن یک درآمد جانبی و توسعه‌ی آن. اگر قصد یک شبه پولدار شدن و درآمد رویایی دارید این کمپین کمکی به شما نخواهد کرد!

ضمنا شما میتوانید با عضویت در زرین پال، برای سایت، وبلاگ یا کانال و پیج خود در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام درگاه پرداخت آنلاین دریافت کنید:

ثبت نام در زرین پال

 

در تمام مراحل راه‌اندازی کسب‌وکارتان همراه شما هستیم

ایده یابی

برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار باید ایده‌ای پیدا کنید. کارشناسان ما با فراهم کردن لیستی از ایده‌های قابل اجرا و آشنا کردن شما با جزییات آنها به شما در این راه‌ کمک خواهند کرد.

راه‌اندازی

راه‌اندازی کسب‌وکار یک‌سری الزامات فنی و حقوقی دارد که می‌توانید با استفاده از منابعی که زرین پال در اختیار شما قرار می‌دهد به راحتی کار را پیش ببرید.ا

بازاریابی

پس از راه‌اندازی کسب‌وکار خودتان باید بتوانید برای محصولات و خدمات خود مشتری بیابید. بازاریابی تکنیک‌ها و ابزارهای مختلفی دارد که کارشناسان خبره زرین پال به شما در طراحی فرایند بازاریابی مناسب کمک خواهند کرد.

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۷ ، ۱۹:۱۵
مدیر سبز
شکستن مرزهای فروش
کتاب افزایش عملکرد درمحل کار
شکستن مرزهای موفقیت
کتاب تبدیل رویا به ثروت
مدیر سبز

مقالات و محصولات آموزش بازاریابی نوین

پیشنهاد ویژه
نرم افزار کنترل و مدیریت خانواده و فرزندان در اینترنت
ابزار وبلاگ
کد و ابزار وبلاگ
افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
آموزش ورود به بازار بورس
آخرین نظرات
  • ۳۰ آذر ۹۷، ۱۱:۲۵ - حسین
    سپاس
  • ۲۷ آبان ۹۷، ۲۱:۲۹ - سیّد محمّد جعاوله
    جالب بود.