داستان موفقیت، در یک دقیقه 🌟

روزی مرد ثروتمندی در شهری زندگی میکرد که نماد موفقیت و ثروت بود.
پسر جوانی که علاقه داشت به اون جایگاه برسه پیش این مرد ثروتمند رفت و گفت من میخوام به جایگاهی که شما دارید برسم. لطفا منو راهنمایی کنید من هم هرکاری بگین انجام میدم.
مرد ثروتمند رو به پسر کرد و گفت باشه فردا صبح لب ساحل منتظرت هستم تا اولین جلسه امون رو شروع کنیم. پسر جون فردا صبح لب ساحل رفت و مرد ثروتمند رو لب ساحل دید و پرسید: خوب درس امروز چیه؟ مرد ثروتمند گفت دنبال من بیا، و وارد آب شد.
شروع به پیشروی کرد، تا جاییکه آب به نیمه سر پسرک رسیده بود و از راه بینی نفس میکشید.
پسر با خودش گفت این مرد دیوونه است، من به اون گفتم راز موفقیت و ثروتت رو به من بیاموز، حالا منو برای شنا به ساحل آورده!
در اون لحظه مرد ثروتمند سر پسره رو گرفت و زیر آب برد.
بعد از یک دقیقه که پسرک به شدت دست و پا میزد، سرش رو بیرون آورد و رو به پسرک گفت درس اول و آخرت برای موفقیت اینه:
"هر وقت اندازه نفس کشیدن الانت خواهان موفقیت شدی، میتونی به هر موفقیت در هر زمینه ای که خواستی دست پیدا کنی."
اگه شما فقط از موفق شدن خوشتون بیاد و از پولدار شدن بدتون نیاد، هیچوقت و به هیچ وجه نه موفق میشین و نه ثروتمند. خیلی از جوونها هستن که بیرون رفتن با دوستاشون رو بیشتر دوست دارن تا اینکه بخوان کتابی در حوزه کاریشون بخونن و مهارت بیشتری که با خودش ثروت بیشتری به همراه بیاره کسب کنن. تماشای تلویزیون رو بیشتر دوست دارن تا کتاب خوندن برای فروش بیشتر، خوابیدن رو بیشتر دوست دارن تا موفقیت در کار نوپاشون که حداقل روزی 12 ساعت کار لازم داره.
پس به دنبال کاری برید که دوست دارید و هروقت پیداش کردید، به اندازه ای که زیر آب برای به دست آوردن اکسیژن حاضرید تقلا و تلاش کنید، مشتاق و خواهان موفقیت توی اون کار باشید!
فایل ویدئویی داستان:
دریافت
مدت زمان: 2 دقیقه 20 ثانیه
فایل صوتی:
دانلود صوتی
حجم: 2.16 مگابایت
منبع: بخشی از آموزشهای سایت 12ceo.ir


بسیاری از فروشندگان فکر میکنند مشتری همواره دنبال ارزانترین و سادهترین محصول است. ولی معمولا مشتریان نه تنها بهدنبال ارزانترین و سادهترین محصولات نیستند، بلکه ترجیح میدهند قیمت بیشتری بپردازند و مجموعه بهتر و کاملتری بهدست آورند.

ژان بقوسیان متولد ۱۳۵۵ تهران است. وی دانشآموخته رشته الکترونیک تا مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه خواجه نصیر است و به دلیل علاقه به مباحث مدیریتی و بازاریابی، مدرک MBA را نیز از یک مؤسسه خارجی دریافت و یکسال نیز به صورت آنلاین در همان مؤسسه تدریس کرده است. پیش از تأسیس شرکت و سایت «مدیر سبز»، تجربیات موفقی را در حوزه فروش و بازاریابی کالاهای الکترونیک به دست آورد، اما به دلایلی مجبور شد آن کار را رها کند. با تأسیس مجموعه مدیر سبز، تمام وقت و انرژی خود را صرف آموزش و مشاوره بازاریابی و مدیریت کرده است. از وی تاکنون کتابهای بسیاری در این حوزهها منتشر شده و مجموعه مدیر سبز، بستههای آموزشی متعددی را ارائه کرده است. او تخصص اصلی خود را بازاریابی اینترنتی میداند.

فروشندگان با انواع مختلفی از خریداران برخواهند خورد: برخی ایدههای جالبی را جذاب میدانند و دیگران نسبت به آنها مشکوک هستند. برخی فقط میخواهند کلیت موضوع را بدانند درحالی که دیگران ترجیح میدهند از کل جزییات باخبر باشند. برخی با توجه به درک خودشان تصمیم میگیرند و بقیه به گزارشها و آمارها نیاز دارند. راز فروش بیشتر شناختن شخصیت مشتریان احتمالی و منطبق کردن گفتگوها با سبک فکر مخصوص آنها است.






