برایم کتاب بخوان...
بسته اینترنت ارزان

مدیر سبز

آموزش بازاریابی نوین
سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۱۱ ب.ظ

10 عادت روزمره شیرها!

عادت روزانه شیرها

 

سلام دوستان، امروز هم سعی کردم خلاصه ای از این مقاله رو برای شما بیارم. در این مطلب منظور از شیرها، انسانهای موفق و متفاوت است. wink

10 عادت روزمره شیرها:

عادت اول آن‌ها  قبل از طلوع خورشید از خواب بیدار می‌شوند.

آن‌ها هر روز صبح بین ساعت 4 تا 5 از خواب بیدار می‌شوند. وقتی شما تازه از خواب بیدار شدید، یک شیر کار خود را به اتمام رسانده است.

عادت دوم دوش با آب سرد می‌گیرند.

در واقع، بهترین روش ، تکنیک 90 ثانیه ای است. تکنیکِ 90 ثانیه به این ترتیب است که شما وقتی وارد حمام شدید و استحمام کردید و تمیز شدید، برای اینکه کاری کنید بدنتان به بیشترین حد نشاط و سرحال بودنش برسد، باید:

  • مرحله 1) شیر آب سرد را تا جایی که میتوانید باز کنید، شیر آب گرم را ببندید و به مدت 30 ثانیه زیر آب سرد بمانید (حرکت کنید، بخندید و یا جیغ بزنید… مهم نیست چه کار میکنید، فقط باید بمانید!)
  • مرحله 2) شیر آب سرد را ببندید، شیر آب گرم را تا جایی که میتوانید باز کنید و به مدت 30 ثانیه زیر دوش آب گرم (بیشترین حد ممکن) بمانید
  • نــــکتــه : اینکار باعث انبساط رگ ها و مویرگ هایتان میشود، گردش خون تان را افزایش میدهد و اعصاب تمام قسمت های بدنتان را تحریک میکند و باعث بیدار شدن شان میشود.
  • مرحله 3) یکبار دیگر دوش آب گرم را ببندید و دوش آب سرد را تا انتها باز کنید و به مدت 30 ثانیه زیر دوش آب سرد بمانید.
  • همیشه به خاطر داشته باشید:
  • با سیکل آخر را با دوش آب سرد تمام کنید
  • هیچوقت سرتان را مستقیم زیر دوش آب خیلی سرد یا گرم قرار ندهید، سعی کنید بیشتر شانه هایتان به پایین زیر دوش قرار بگیرد و یا مدت خیلی کمی سرتان را هم مستقیم زیر دوش خیلی سرد یا گرم قرار دهید تا از آسیب دیدن ریشه مو هایتان جلوگیری کنید.

عادت سوم روزانه یک ساعت مطالعه می‌کنند.

یک شیر واقعی می‌داند که اگر می‌خواهد در زندگی جلو بیفتد، باید دانش خود را به کار بگیرد. چون میداند علم در دنیا سریع تر از دانش بشر پیشرفت کرده است و کتاب ها منابع تبدیل علم به دانش هستند.

عادت چهارم وظایف روزانه‌ی خود را تکمیل می‌کنند.

قبل از هر روز، یک شیر چیزهایی را که باید به آن دست یابد یادداشت می‌کند. او وظایف خود را به همراه اولویت لیست می‌کند و می‌داند که وقتی فردا صبح از خواب بیدار می‌شود، با سرعت و اشتیاق به کار دیگری مشغول خواهد شد.

عادت پنجم وقت خود را تلف نمی‌کنند.

محال است که یک شیر را حین تماشای تلویزیون در خانه ببینید. آن‌ها اسیر این وسوسه‌ها نمی‌شوند.
تنها زمانی که آن‌ها از تلفن خود استفاده می‌کنند هنگامی است که مشغول انجام کار با آن هستند. اگر چه بخش اعظمی از انسان‌ها وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی تلف می‌کنند، در همین حال شیرها مشغول تکمیل وظایف خود هستند. آن‌ها دائما در حال سریع‌تر شدن و قوی‌تر شدن هستند.

عادت ششم غذای سالم مصرف می‌کنند.

یک شیر وعده‌های غذایی خود را در قالب یک برنامه‌ی زمانی تعیین می‌کنند. او می‌داند که چه زمانی به خودش استراحت داده و چیزی بخورد. او به نوع خوراکی که مصرف می‌کند، توجه دارد و این مسئله سبب تقویت بیشتر و تأمین انرژی در طول روز می‌شود.

«خوردن یک ضرورت است؛
اما هوشمندانه خوردن یک هنر.»

فرانسوا دولاروشفوکو

عادت هفتم ورزش می‌کنند.

یک شیر، روزی را بدون ورزش سپری نمی‌کند و فرقی نمی‌کند که این ورزش، کار با وزنه باشد یا تمرینات هوازی، شما یک شیر را نخواهید یافت مگر اینکه در حال افزایش توان بدنی خودش باشد.
بعضی اوقات یک شیر نمی‌خواهد ورزش کند. او همچنان خود را وادار می‌کند تا به باشگاه برود و یا برای دویدن از خانه خارج شود. یک شیر به این مسئله از دید تقویت توانایی‌های خودش نگاه می‌کند.

عادت هشتم اهداف خود را پیگیری می‌کنند.

شیرها به دنبال رویاهای خود می‌روند؛ حتی اگر بدانند که شکست می‌خورند. آن‌ها می‌خواهند تا سراسر زندگی خود را صرف دنبال کردن رویاهای خود کنند تا اینکه آن را برای ساختن رویاهای فرد دیگری صرف کنند.

با هر روزی که می‌گذرد، یک شیر در مهارت خود بهتر می‌شود.
هر فردی در این جهان می‌داند که به چه چیزی عشق می‌ورزد. این مسئله در باطن ما نهفته شده است. اما شیرها به آن اجازه‌ی غرش می‌دهند.

عادت نهم به دیگران نشان می‌دهند که چرا آن‌ها شیر هستند.

در حالی که دیگران از ریسک‌ کردن می‌ترسند، شیرها سرمایه‌گذاری می‌کنند. وقتی خیابان پر از خون شده، شیرها بخت و اقبال خود را امتحان می‌کنند.
آخر هفته برای او، روز دیگری برای کارکردن بر روی مهارت‌هایش است.

عادت دهم خودشان را می‌ترسانند.

شیرها هر روز وظیفه‌ای را برای خود تعیین می‌کنند تا آن‌ها را بترساند. یک شیر می‌داند که برای توسعه‌ی فردی خودش، لازم است تا از منطقه‌ی امن خود خارج شود.

یک شیر میداند اگر نمی ترسد، یعنی کاری بزرگ انجام نمیدهد. آن‌ها می‌خواهند که شکست را ملاقات کنند و از آن چیزهای جدیدی بیاموزند.

شیرها به دنبال تصاحب قلمروهای جدید هستند، مکان‌هایی که آن‌ها هرگز ندیده‌اند. آن‌ها بر زمین‌های جدید مسلط می‌شوند و تاج و تخت خود را بر پا می‌کنند.

آیا شما هم یک شیر هستید؟ یا تصمیم گرفتید باشید؟

+ اگر خواستید اصل این مقاله رو بخوانید، امیدوارم از مطالبش شوکه نشوید! laugh

نظرات (۱)

۲۷ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۲۹ پسر روانشناس
ممنون ، مفید بود
فقط یک نکته :تغییر دمای بدن به صورت انی برای بدن مضره و ممکنه باعث سکته بشه

پاسخ:
خواهش میکنم
بله این موضوع خیلی عجیبه. البته در سایت اصلی مقاله پاسخ دادن که هیچ مشکلی از این نظر ایجاد نمیکنه و علمی هست، باز میشه بیشتر درموردش تحقیق کرد. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
شکستن مرزهای فروش
کتاب افزایش عملکرد درمحل کار
شکستن مرزهای موفقیت
کتاب تبدیل رویا به ثروت
مدیر سبز

مقالات و محصولات آموزش بازاریابی نوین

پیشنهاد ویژه
نرم افزار کنترل و مدیریت خانواده و فرزندان در اینترنت
ابزار وبلاگ
کد و ابزار وبلاگ
افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
آموزش ورود به بازار بورس
آخرین نظرات
  • ۳۰ آذر ۹۷، ۱۱:۲۵ - حسین
    سپاس
  • ۲۷ آبان ۹۷، ۲۱:۲۹ - سیّد محمّد جعاوله
    جالب بود.