فیلم آموزشی چگونه بازاریابی را خودکار کنیم
هاباسپات (HubSpot) یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه بازاریابی است که سامانههای نرمافزاری قدرتمندی را نیز تولید کردهاست. این سامانهها که عمدتاً در زمینه خودکارسازی فرایندهای بازاریابی طراحی شدهاند به مدیران کمک میکنند تا هرچه بهتر و بیشتر با مشتریان شرکت (سازمان) در تعامل بوده و بتوانند ضمن تعریف استراتژیهای مختلف بر اجرای بهینه آن نیز نظارت کنند.
برد بیتزول، مدرس «چگونه بازاریابی را خودکار کنیم؟»، یک کارآفرین، مشاور استارتاپ و متخصص بازاریابی است. او در نشریه Entrepreneur بهعنوان یک کارآفرین جوان حضور داشته و توانست نخستین کسبوکار موفقیتآمیزش را در 15 سالگی برپا کند. او علاوهبر سخنرانی در کنفرانسهای ملی مانند CES ، یکی از شرکای رسمی گوگل نیز هست.
در این دیویدی بـا نحـوه تعـریف استـراتژی بازاریابی، تعریف مخاطبـان، ایجاد کمپیـنهـای مـوثر و خودکارسازی جریانهای کاری در مارکتینگ آشنا میشوید.