درآمد گوگل 4 برابر درآمد ارزی ایران
کتاب "گوگل چگونه کار میکند؟"
نویسندگان : اریک اشمیت، جاناتان روزنبرگ، الن ایگل
با مقدمه لری پیج
امروزه گوگل یک تمثال جهانی است که مرزهای خلاقیت را در زمینههای مختلف گسترش داده است. کتاب گوگل چگونه کار می کند، کتابی جذاب شامل درسهایی است که جاناتان و اریک در زمان شکلگیری گوگل امروزی آموختهاند. نویسندگان کتاب تشریح میکنند که چطور فناوری، تعادل قدرت را از سمت شرکت به مصرفکننده منتقل کرده است و اینکه در چنین چشماندازی که مدام در حال تغییر است، تنها راه موفقیت، خلق محصولاتی برتر و جذب نسل جدیدی از کارکنان چندبعدی است که اریک و جاناتان، آنها را خلاقهای باهوش مینامند.


مت آنگر: اگر فکر شروع به تولید محتوای ویدئویی باعث نگرانی شما میشود، بدانید تنها نیستید. در هر دقیقه از روز، کاربران یوتیوب به تنهایی ۷۲ ساعت محتوای جدید تولید میکنند که این میزان محتوا شامل ویدئوهای آپلود شده در فیسبوک، ویمیو، دیلیموشن یا ویستیا نمیشود.

مشخصات:
مهمترین موضوعی که با توجه به علم بازاریابی عصبی زیر سوال میرود تصمیمگیری مخاطبان است. در مدلهای قدیمی همیشه فرض بر این بوده که تمام تصمیمات خرید به صورت منطقی گرفته میشوند و احساسات نیز تاثیری ناچیز بر این تصمیم دارد. پیشفرض بسیاری از مدیران کسبوکارهای کوچک آن است که اگر محصولی مناسب با قیمت مناسب داشته باشیم مخاطبان از ما خرید خواهند کرد، ولی در واقعیت چنین اتفاقی به ندرت پیش میآید.









