در این مقاله سعی کردم در بازاریابی اینترنتی به روندهایی بپردازم که کاملا برای شرایط ایران در نظر گرفتهشده است. یک وبمستر یا بازاریاب اینترنتی با تمرکز بر این ۵ مورد میتواند رشد کسبوکار آنلاین خود را در سال ۱۳۹۶ بسیار سریعتر کند.
← سامانه کنترل خانواده در اینترنت SFP
+ البته من فقط کار واکنش گرا کردنش رو انجام دادم، از طراح اصلی قالب اطلاعی ندارم :)
نکته: برای امتحان کردن قالب، اول به قسمت "قالب ← انتخاب قالب جدید" بروید. سپس از دکمه "ایجاد یک قالب جدید" استفاده کنید و کد HTML را در آن وارد کنید.
پس از ذخیره این قالب جدید، بخش CSS مختص به آن فعال میشود و میتوانید کدهای CSS را در آنجا کپی کنید. به این ترتیب قالب فعلی خودتون رو هم از دست نمیدید و هر وقت قالبی رو از بین قالبها انتخاب کنید، میتونید HTML و CSS مختص به اون قالب رو ویرایش کنید.
رهبران عزتنفس زیاد و تصویر درونی مثبتی از خود دارند. آنها برای خود ارزش قائل هستند و احساس ارزشمندی میکنند.
عزتنفس میزانی است که خود را دوست دارید. یک بخش مهم از عزتنفس، خودباوری است. خودباوری احساس شایستگی است، احساس اینکه در کارتان خوب هستید و توانایی دستیابی به نتایج لازم به عنوان رهبر را دارید.
دلیل اهمیت عزتنفس این است که احساس درونی، باورها و عقایدی که درباره خود دارید، راهنمای عملکرد بیرونیتان است. به گفته استیو راجِرز مدیر سابق پرودنشال باخ کالیفرنیا ریلتی «احساسی که نسبت به خود دارید، رابطه مستقیمی با عملکرد فردی شما و چگونگی مدیریت سایرین دارد».
رهبری به آرامش، شفافیت، پایداری، توانایی دیدن دنیا همانطور که هست و قابلیتهای بسیار دیگری نیاز دارد که اگر رهبر نسبت به خود تردید داشته باشد یا خود را زیردست بداند، دستیابی به آنها غیرممکن خواهد بود.
دورهی روشهای پردردسر و بیقاعده به سرآمده است. در قرن ۲۱ باید با خلاقیت، بها دادن به ارزشها و ایجاد روابط اصولی، چه در اینترنت و چه در ملاقاتهای شخصی، فضای کاری مناسبی خلق کرد.
اگر این اتفاق افتاد، به شما ایمان میآورد و اعتماد پیدا میکند. آن وقت امکان دارد که از شما خرید کند. پس وظیفه شما این است که شخصیتی دوستداشتنی و وبسایتی جذاب داشته باشید.
کسب و کار های زیادی با شور و حرارت فراوان پا به عرصه رقابت در بازار می گذارند اما سرشکسته این عرصه را ترک می نمایند. چرا درِ برخی کسب و کارها تخته می شود؟
بازاریابی محتوا چیست؟
تولید و انتشار مطالب مفید و مرتبط، برای جذب بازار هدف، بازاریابی محتوا نام دارد. هدف بازاریابی محتوا آن است که مخاطب با استفاده از مطالب رایگان، اعتماد و علاقه بیشتری به کسبوکار شما پیدا کند و در نهایت از شما خرید کند.
بازاریابی محتوا برای تمام کسبوکارها قابل استفاده است. شما توسط بازاریابی محتوا به مخاطبان نشان میدهید متخصص هستید و میخواهید به خریداران کمک کنید تا با دانش بیشتر درست تصمیم بگیرند. شما با بازاریابی محتوا به یک مشاور حرفهای تبدیل میشوید به دیگران مشاوره میدهید تا بهترین خرید ممکن را انجام دهند.