برایم کتاب بخوان...
بسته اینترنت ارزان

مدیر سبز

آموزش بازاریابی نوین
يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۰۰ ب.ظ

قالب های ریسپانسیو ترسیم امید

قالب های ریسپانسیو زیر بر پایه قالبهای "امید" و "ترسیم" بیان بوده و توسط وبلاگ مدیرسبز بهینه سازی شده اند. این قالب ها در دستگاه های مختلف مانند موبایل و تبلت تصویر بهتر و زیباتری از وبلاگ شما را نمایش می دهند که در جذب و حفظ مخاطب، و نیز سئوی وبلاگ موثر است.

 

راهنمای استفاده:

  • HTML: باید کدهای داخل این فایل را در بخش: [ قالب > ویرایش ساختار قالب فعلی ] کپی کنید.
    • نکته: برای کارکرد صحیح لینک های اشتراک گذاری، باید عبارت (*blog_link*) را در کدهای این فایل جستجو کرده و به جای آن، آدرس کامل وبلاگ خودتان را جایگزین کنید. برای مثال به این صورت: http://modiresabz.blog.ir
  • CSS: باید کدهای داخل این فایل را نیز در بخش: [ قالب > ویرایش CSS قالب فعلی ] کپی کنید.

 

 

قالب واکنش گرای امید

قالب ریسپانسیو مدیرسبزقالب ریسپانسیو مدیرسبز

پیش نمایش   HTML    CSS 

 


قالب واکنش گرای ترسیم

پیش نمایش    HTML    CSS 


نکته: کلیدهای میانبر ترکیبی جهت مشاهده تستی نمایش نسخه موبایلی قالبها. با امتحان این کلیدها در قالب معمولی خود، خواهید دید که نمایش وبلاگ شما در موبایل ها و تبلت ها چقدر ممکن است نامناسب یا به هم ریخته باشد:

  • در مرورگر موزیلا:   Ctrl+Shift+M
  • در مرورگر کـروم:    ابتدا Ctrl+Shift+J  ، سپس Ctrl+Shift+M

نظرات (۱۳)

۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۰۳ صآب خونـه
به به
مگه شما یه کاری بکنید واسه کمبود قالب 
دستتون درد نکنه
پاسخ:
:)
ممنون، البته این قالب ها در واقع نسخه ریسپانسیو یا واکنش گرای قالب های بیان هستن. اول برای استفاده شخصی تغییرش داده بودم که دیشب ویرایش کردم تا بقیه هم اگر دوست داشتن استفاده کنن :)
امیدوارم مورد پسند دوستان قرار بگیرن.
اگر ایراد و مشکلی هم داشتن سعی میکنم اصلاحشون کنم.

در مورد کمبود قالب هم پیشنهاد میکنم قالبهای آقا عرفان رو هم ببینید. ;-)
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۰۵ ❤❤ پسر خوب ❤❤
تشکر...
پاسخ:
خواهش میکنم:)
خیلی خوب بود (+) موفق باشی
پاسخ:
تشکر :)
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۱۹ خواندنی ها
خداقوت
کارتون خیلی خوبه
پاسخ:
ممنونم :)

۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۲۷ بسیجی گمنام
اول : سلام
دوم :کسی که از گناهان جلوگیری نمی کند مرده ای است در میان زنده ها
 سوم: عالی
چهارم:التماس دعای فرج
پنجم: عاقبتون بخیر و ختم به شهادت

پاسخ:
سلام
ممنون
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۴۹ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
ممنون.
پاسخ:
خواهش میکنم
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۱۲ مینا سیدیان
با درود 
با سپاس بابت تلاش های مدبرانه شما 
درخواست بزرگتری داشتم . چنانچه وقت شما اجازه می دهد روش رسپانسیو کردن قالب های بیان را آموزش دهید تا همگان دست به کار شده و خود قالبهای مورد استفاده خود را رسپانسیو کنند . البته چنانچه پاسخ شما مثبت باشد هرچه ساده تر و کاربردی تر باشد بهتر . ممنون خواهیم شد

پاسخ:
سلام
خواهش میکنم ممنونم
واقعیت اینه که من هم خودم به صورت شخصی و تجربی اینکار رو انجام دادم. البته در خصوص HTML و CSS اطلاعاتی دارم و روش ویرایش قالبها. اما برای اینکه همه بتونند اینکار رو انجام بدن نیاز هست که حداقل به همون اندازه به مفاهیم HTML و CSS آشنایی و اطلاعات داشته باشند، و اینکه اینکار در قالبهای مختلف ممکنه نیاز به تغییرات متفاوتی داشته باشه که شاید نشه در یک آموزش توضیح داد. اما پیشنهاد شماهم پیشنهاد خوبیه، اگر از نظر فنی بتونم و وقت بکنم سعی میکنم در آینده اینکار رو بکنم.
اما فعلا برای افرادی که ممکنه علاقمند باشند این دوتامطلب رو سرچ کردم که میتونه مفید باشه:
 آموزش طراحی یک سایت ریسپانسیو
آموزش طراحی منو ریسپانسیو ( ProgrammerSho.ir )

این لینک هم یه منبع خوب البته به زبان انگلیسی هست.(البته این آموزشها کامل هستن که برای تغییر قالبهای بیان نیاز نیست که خیلی تخصصی این مسائل رو یاد گرفت.)
مارا دنبال کنید
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۰۴:۱۷ پدرام. یار
واقعا ممنون مثل همیشه عالی بود

پاسخ:
خواهش میکنم ممنون از حضورتون و اینکه نظر دادین :)
۲۳ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۴۴ منوچهر منطق
روحمو شاد کردین...از آرزو هام این بود که امید واکنش گرا میشد...حالا شما رایگان این لطف رو در حق ما کردین...
پاسخ:
خواهش میکنم، قابلی نداره :)
۲۲ مرداد ۹۶ ، ۰۳:۴۴ لینک کانال تلگرام
سلام عالی بود
۲۳ مرداد ۹۶ ، ۰۲:۵۶ لینک کانال تلگرام
سلام من با گوشی وبلاگمو ساختم چطور فایل css رو باز کنم 
پاسخ:
سلام
منم امتحان نکردم، با یه ویرایشگر ساده متنی هم باز میشه احتمالا
۰۴ فروردين ۹۸ ، ۰۳:۴۶ ناصر دوستعلی
کاش قالب لحظه رو ه ریسپانسیو کرده بودید
یعنی کاش همه‌شونو ریسپانسیو کرده بودین
یعنی کاش خود بیان انقدر تنبل نشده بود و خودش همه قالب‌هاشو ریسپانسیو کرده بود

خسته نباشید
:)
پاسخ:
اگه وقت شد اضافه میکنمش :)
البته بعضی قالبهاش ریسپانسیو هستن...

ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
شکستن مرزهای فروش
کتاب افزایش عملکرد درمحل کار
شکستن مرزهای موفقیت
کتاب تبدیل رویا به ثروت
مدیر سبز

مقالات و محصولات آموزش بازاریابی نوین

پیشنهاد ویژه
نرم افزار کنترل و مدیریت خانواده و فرزندان در اینترنت
ابزار وبلاگ
کد و ابزار وبلاگ
افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
آموزش ورود به بازار بورس
آخرین نظرات
  • ۳۰ آذر ۹۷، ۱۱:۲۵ - حسین
    سپاس
  • ۲۷ آبان ۹۷، ۲۱:۲۹ - سیّد محمّد جعاوله
    جالب بود.