برایم کتاب بخوان...
بسته اینترنت ارزان

مدیر سبز

آموزش بازاریابی نوین

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

استخدام افراد مناسب

استخدام افراد مناسباستخدام افراد مناسب برای کمک به انجام کار به اندازه هر عامل دیگری تعیین‌کننده موفقیت شما است. اگر نتوانید افراد مناسبی را با مهارت‌‌ها،‌ دانش و خلق‌وخوی مناسب برای کمک به خود استخدام کنید، مجبور می‌شوید بخش اعظم کار را به تنهایی انجام دهید. مدیرانی که نمی‌توانند بازده خود را از طریق سایر افراد چند برابر کنند، هرگز به جایگاه و مسئولیت‌‌های بالاتر نمی‌رسند.

دانیل کانِمَن در کتاب پرفروش خود با نام «تفکر سریع و آهسته» فعالیت‌هایی را توضیح می‌دهد که نیازمند «تفکر سریع» است؛‌ فعالیت‌هایی که به استدلال سریع، ناگهانی، غریزی و شهودی نیاز دارند و می‌توانید به سرعت در مورد آن‌ها تصمیم بگیرید: مثل عوض کردن خط حرکت در اتوبان.

از طرف دیگر، فعالیت‌هایی وجود دارند که به «تفکر آهسته» نیاز دارند. در این نوع تفکر باید آرام حرکت کنید، اطلاعاتی گرد آورید،‌ به دقت فکر کنید و آهسته تصمیم بگیرید. به همین دلیل پیتر دراکر معتقد است که «تصمیمات سریع همیشه تصمیماتی اشتباه هستند».

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۶ ، ۲۰:۰۰
مدیر سبز
يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۳۰ ب.ظ

بازدیدکنندگان در سایت شما دقیقا چه می‌کنند!؟

 

بازدیدکنندگان در سایت شما دقیقا چه می‌کنند!؟بازدیدکنندگان در سایت شما دقیقا چه می‌کنند!؟

دیدن فیلم رفتار بازدیدکنندگان سایت شما!

فرض کنید شما یک فروشگاه فیزیکی واقعی دارید و به شما می‌گویند که این فروشگاه را مدیریت کنید و سعی کنید فروشش را افزایش دهید ولی به‌هیچ‌وجه حق ندارید داخل فروشگاه را ببینید، حق ندارید ببینید که بازدیدکنندگان این فروشگاه به کدام قسمت‌ها مراجعه می‌کنند و جلوی چه محصولاتی متوقف می‌شوند و آن‌ها را نگاه می‌کنند. بهبود فروشگاه بدون تحلیل رفتار خریداران، تقریباً غیرممکن است.

نکته بسیار جالبی که در دنیای بازاریابی اینترنتی وجود دارد و برای من همیشه عجیب است، این است که بسیاری از مدیران وب‌سایت به‌هیچ‌وجه از رفتار بازدیدکنندگان سایتشان خبر ندارند! یعنی دقیقا نمی‌دانند که بازدیدکننده وقتی به سایتشان وارد می‌شود چه کارهایی را انجام می‌دهد، کجاها را کلیک می‌کند، روی کدام قسمت‌ها بیشتر توقف می‌کند و حتی خیلی‌ها نمی‌دانند یک بازدیدکننده کدام صفحات را با چه ترتیبی بازدید می‌کند!

۴ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۷:۳۰
مدیر سبز
سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴ ق.ظ

راهنمای تعیین اهداف و دستیابی به آنها

باید برای خود تعهد ایجاد کنید، این گام اول شما برای رسیدن به اهدافتان است.

یک دستورالعمل گام به گام برای رسیدن به اهدافتان به شما میدهیم

شما حتما اهداف مهمی دارید که می خواهید به آن ها برسید.

تعیین هدف و دستیابی به آن نیاز به برنامه ای  قوی ، گام به گام و مشخص دارد . اما بیشتر افراد نه هدفی تعیین می کنند و نه برنامه ی مشخصی برای رسیدن به خواسته هایشان دارند.

در این کتاب صوتی شما ماجراهای واقعی از موفقیت ‌های افراد مختلف را می شنوید و دستورالعمل گام به گامی در اختیارتان  قرار داده می شود تا بدانید دقیقاً چطور اهدافتان را تعیین کنید و به آن ها دست پیدا کنید .

شنیدن این کتاب صوتی چه سودی برای شما دارد ؟

بزرگ ‌ترین مزیت مشخص کردن دقیق اهداف این است که سمت چپ مغزتان را هدایت و در نتیجه بخش راست مغزتان را آزاد می کند تا به کارهای خلاقانه‌ای که برای انجامشان طراحی شده با یک برنامه و هدف خاص بپردازد.

بیشتر بخوانید

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۶ ، ۱۰:۵۴
مدیر سبز
سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۸ ق.ظ

عیب و فضیلت های آدمی


معتقد بود که سرچشمه ی همه ی عیبهای آدمی دو چیز است:
یکی بیکاری و دیگری اعتقاد به خرافات،
و دو فضیلت نیز بیشتر وجود ندارد:
یکی کار و دیگری خرد!

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۶ ، ۰۹:۵۸
مدیر سبز
يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۲۴ ب.ظ

تکنیک‌های شتاب‌دهی به کارها

تکنیک‌های شتاب‌دهی به کارهاهنگامی‌که نیوتون، قانون نیروی بالقوه را فرموله کرد، مطمئن هستم در مورد رفتار انسان فکر نمی‌کرد. درهرصورت، این قانون به‌صورت یکسان در مورد اشیا و انسان مصداق دارد. یک جسم که در حال سکون است، تمایل دارد در حال سکون بماند؛‌ یک جسم در حال حرکت تمایل دارد همواره درحرکت باشد.

هنگامی‌که از کار طفره می‌روید،‌ در حال سکون هستید و سخت‌ترین بخش، آغاز کردن است. به ‌محض حرکت کردن، بسیاری از ما مایل هستیم درحرکت بمانیم. یک‌بار این را شنیده‌ام که دشوارترین کار در زندگی، خروج از رختخواب گرم و وارد شدن به اتاق سرد است. به‌محض برخاستن، تمام ‌روز درحرکت خواهید بود. همه‌ی وظایف زندگی بر همین منوال است: حرکت کنید؛ کار به‌ خودی‌ خود در مسیر انجام شدن قرار خواهد گرفت.

فهرست ذیل،‌ حاوی ایده‌هایی برای ایجاد حرکت است. در مورد هر وظیفه، یک یا چند ایده آن به شما کمک می‌کند که از تعلل در انجام کارها اجتناب کنید.

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۶ ، ۱۳:۲۴
مدیر سبز
يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۰ ق.ظ

چهار اصل استراتژی بازاریابی

چهار اصل استراتژی بازاریابی

استراتژی کسب‌وکار در استراتژی بازاریابی خلاصه می‌شود. توانایی جذب مشتریان مناسب، تعیین‌کننده موفقیت در کسب‌وکار است. شما مسئول هستید که تصمیمات استرتژیک مهمی برای کسب‌وکار خود، به خصوص در چهار حوزه اتخاذ کنید.

 

۱. تخصص

تخصص به معنی تمرکز همه تلاش‌ها بر یک محصول، خدمت، مشتری، بازار یا حوزه‌‌ای خاص از فناوری است که «نیروی محرک» فعالیت‌های بازاریابی، فروش و کسب‌وکار به شمار می‌آید. می‌توان در محصول خاصی تخصص پیدا کرد و ارزش‌افزوده منحصربه‌فردی در آن گروه محصول ارائه داد که بهتر، سریع‌تر، ارزان‌تر و برتر از رقبا باشد. همچنین می‌توانید خدمات تخصصی ارائه کنید. می‌توانید خدمت خاصی را به گروهی خاص از بازار ارائه دهید که بهتر، ارزان‌تر،‌ مناسب‌تر و جذاب‌تر از خدمات رقبا است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۶ ، ۱۱:۱۰
مدیر سبز
شکستن مرزهای فروش
کتاب افزایش عملکرد درمحل کار
شکستن مرزهای موفقیت
کتاب تبدیل رویا به ثروت
مدیر سبز

مقالات و محصولات آموزش بازاریابی نوین

پیشنهاد ویژه
نرم افزار کنترل و مدیریت خانواده و فرزندان در اینترنت
ابزار وبلاگ
کد و ابزار وبلاگ
افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
آموزش ورود به بازار بورس
آخرین نظرات
  • ۳۰ آذر ۹۷، ۱۱:۲۵ - حسین
    سپاس
  • ۲۷ آبان ۹۷، ۲۱:۲۹ - سیّد محمّد جعاوله
    جالب بود.