برایم کتاب بخوان...
بسته اینترنت ارزان

مدیر سبز

آموزش بازاریابی نوین

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ق.ظ

۷ نکته برای ساخت یک تیم قهرمان

۷ نکته برای ساخت یک تیم قهرمان

وقتی می‌گوییم رهبران ساخته می‌شوند، به دنیا نمی‌آیند، می‌دانیم یکی از ویژگی‌های مهمی که شما را در مسیر سریع انجام کار قرار می‌دهد یا گروه‌تان را به صدر حوزه مربوطه می‌رساند، توانایی گردهم آوردن یک تیم قهرمان است. توانایی جمع کردن گروهی از مردان و زنان که می‌توانند به شکلی هماهنگ با هم کار کنند و کارهای بزرگی انجام دهند.

در اینجا به هفت کلید ایجاد یک تیم برنده اشاره می‌کنیم:

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۰۰
مدیر سبز
پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۰۰ ب.ظ

چرخه عمر محصول

چرخه عمر محصول

بازنگری در استراتژی پس از سپری شدن عمر محصولی خاص

هر مقوله از محصولات، دسته کلی‌ای که محصول شما و نیز رقیبتان به آن تعلق دارد (اعم از کالا و خدمات)، دست‌کم ازلحاظ نظری، عمری محدود دارد و معمولاً برخی از انواع جدید محصولات جایگزین انواع قدیمی می‌شوند. نتیجه‌ی این امر، چرخه‌ی بی‌پایان از زایش، رشد و زوال است که نیروی خود را مدیون نوآوری بی‌پایان و حرفه‌ای رقابت جویان است. انواع محصولات به وجود می‌آیند، در بازار پخش می‌شوند و سپس وقتی محصولات جایگزین چرخه‌ی زندگی خود را آغاز می‌کنند، از دور خارج می‌شوند. بازاریابی، بسته به آنکه محصول شما در کجای چرخه‌ی عمر خود قرار دارد، به نحو متفاوتی عمل می‌کند.

برای استفاده از مدل چرخه‌ی عمر، باید به روند بلندمدت بازار در کل نگاه کنید. این روند نشان‌دهنده‌ی میزان فروش محصول شما و رقبای اصلی آن است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۰۰
مدیر سبز
پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۵۵ ب.ظ

۸ تکنیک برای صرفه‌جویی در زمان

۸ تکنیک برای صرفه‌جویی در زمان۱. برنامه‌ریزی برای کارها در بهترین زمان ممکن

برنامه‌ریزی می‌تواند به کمکتان بیاید. برخی به برنامه‌ریزی به‌عنوان هنر نگاه می‌کنند. درهرحال برنامه‌های عملی باعث می‌شود که کار مناسب را در زمان درست و مناسب انجام دهید و نه‌تنها در زمان صرفه‌جویی می‌شود، بلکه نگرانی‌هایتان نیز کاهش می‌یابد.

برخی از موارد از پیش توسط دیگران برای شما برنامه‌ریزی شده‌اند و شما نمی‌توانید تغییری در این برنامه ایجاد کنید. زمان برگزاری کلاس‌ها، شروع و پایان ترم تحصیلی و زمان برگزاری امتحانات از جمله‌ی این موارد هستند. می‌توانید از این موارد از پیش برنامه‌ریزی‌شده به‌عنوان قالب و ساختار برنامه‌ریزی‌های خودتان استفاده نمایید. یا فعالیت‌هایی که زمان آن‌ها به شکل قطعی تعیین‌شده شروع کنید و فاصله‌ی خالی میان آن‌ها را به شکل مناسب پر کنید.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۵۵
مدیر سبز
دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۰۹ ب.ظ

مدل‌های فروش در قرن ۲۱

مدل‌های فروش در قرن ۲۱مدل‌های قدیم و جدید فروش

تقریبا همه فروشندگان برتر از روشی استفاده می‌کنند که آن را «مدل جدید فروش» می‌نامم. این مدل کاملا با مدل قدیمی متفاوت است که هنوز شرکت‌های بسیاری آن را آموزش می‌دهند و فروشندگان بسیاری به طور گسترده از آن استفاده می‌کنند. هر یک از این مدل‌های قدیم و جدید چهار بخش دارند.

نخستین بخش مدل قدیمی، یعنی در حدود ۱۰ درصد آن، به «نخستین برخورد» مربوط است. فروشنده با مشتری احتمالی روبه‌رو می‌شود و قبل از شروع بحثی کوتاه درباره آخرین بازی فوتبال یا برنامه تلویزیونی چیزی شبیه این می‌گوید «سلام، حالتان چطور است؟» سپس مستقیم سراغ گفتگوی فروش می‌رود.

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۰۹
مدیر سبز
شکستن مرزهای فروش
کتاب افزایش عملکرد درمحل کار
شکستن مرزهای موفقیت
کتاب تبدیل رویا به ثروت
مدیر سبز

مقالات و محصولات آموزش بازاریابی نوین

پیشنهاد ویژه
نرم افزار کنترل و مدیریت خانواده و فرزندان در اینترنت
ابزار وبلاگ
کد و ابزار وبلاگ
افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
آموزش ورود به بازار بورس
آخرین نظرات
  • ۳۰ آذر ۹۷، ۱۱:۲۵ - حسین
    سپاس
  • ۲۷ آبان ۹۷، ۲۱:۲۹ - سیّد محمّد جعاوله
    جالب بود.