برایم کتاب بخوان...
بسته اینترنت ارزان

مدیر سبز

آموزش بازاریابی نوین

۱۰ مطلب در دی ۱۳۹۵ ثبت شده است

پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۱۱ ق.ظ

داستان موفقیت، در یک دقیقه 🌟

داستان موفقیت در یک دقیقه

روزی مرد ثروتمندی در شهری زندگی میکرد که نماد موفقیت و ثروت بود.
پسر جوانی که علاقه داشت به اون جایگاه برسه پیش این مرد ثروتمند رفت و گفت من میخوام به جایگاهی که شما دارید برسم. لطفا منو راهنمایی کنید من هم هرکاری بگین انجام میدم.
مرد ثروتمند رو به پسر کرد و گفت باشه  فردا صبح لب ساحل منتظرت هستم تا اولین جلسه امون رو شروع کنیم. پسر جون فردا صبح لب ساحل رفت و مرد ثروتمند رو لب ساحل دید و پرسید: خوب درس امروز چیه؟ مرد ثروتمند گفت دنبال من بیا، و وارد آب شد.
شروع به پیشروی کرد، تا جاییکه آب به نیمه سر پسرک رسیده بود و از راه بینی نفس میکشید.
پسر با خودش گفت این مرد دیوونه است، من به اون گفتم راز موفقیت و ثروتت رو به من بیاموز، حالا منو برای شنا به ساحل آورده!
در اون لحظه مرد ثروتمند سر پسره رو گرفت و زیر آب برد.
بعد از یک دقیقه که پسرک به شدت دست و پا میزد، سرش رو بیرون آورد و رو به پسرک گفت درس اول و آخرت برای موفقیت اینه:

"هر وقت اندازه نفس کشیدن الانت خواهان موفقیت شدی، میتونی به هر موفقیت در هر زمینه ای که خواستی دست پیدا کنی."

اگه شما فقط از موفق شدن خوشتون بیاد و از پولدار شدن بدتون نیاد، هیچوقت و به هیچ وجه نه موفق میشین و نه ثروتمند. خیلی از جوونها هستن که بیرون رفتن با دوستاشون رو بیشتر دوست دارن تا اینکه بخوان کتابی در حوزه کاریشون بخونن و مهارت بیشتری که با خودش ثروت بیشتری به همراه بیاره کسب کنن. تماشای تلویزیون رو بیشتر دوست دارن تا کتاب خوندن برای فروش بیشتر، خوابیدن رو بیشتر دوست دارن تا موفقیت در کار نوپاشون که حداقل روزی 12 ساعت کار لازم داره.

پس به دنبال کاری برید که دوست دارید و هروقت پیداش کردید، به اندازه ای که زیر آب برای به دست آوردن اکسیژن حاضرید تقلا و تلاش کنید، مشتاق و خواهان موفقیت توی اون کار باشید!

 

فایل ویدئویی داستان:

دریافت
مدت زمان: 2 دقیقه 20 ثانیه

فایل صوتی:

دانلود صوتی
حجم: 2.16 مگابایت
 

منبع: بخشی از آموزشهای سایت 12ceo.ir

۳ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰ ۳۰ دی ۹۵ ، ۰۹:۱۱
مدیر سبز
پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ق.ظ

این روزها چطور باید بفروشیم؟!

داشتم این مقاله رو در سایت بلاگ اد میخوندم. این بخشش خیلی جالب بود، مخصوصا تعریف "دیرپذیرندگان" اش که گفتم در اینجا باز نشر کنم. میتونید مقاله کامل رو از اینجا بخونید.

 

جف مور در کتاب خود به نام “عبور از شکاف” توضیح می­‌دهد که چگونه محصولات و ایده­‌های نو از میان جمعیت می­‌گذرند. او  مردم را به ۵ دسته تقسیم می‌کند.

innovation

منحنی قانون انتشار نوآوری

نوجویان (innovators): آن‌ها محصول را نمی‌خرند. آنها نوآوری را دوست دارند و نوآوری را می‌خرند. نوجویان همان کسانی هستند در اولین روز فروش مدل نهایی آیفون، جلوی فروشگاه چادر می‌زنند و ساعت‌ها برای خرید آن در صف منتظر می‌مانند. در حالی که اگر هفته‌ی بعد به فروشگاه بروند خرید یک آیفون چند دقیقه بیشتر وقتشان را نخواهد گرفت.

پذیرنگان آغازین (early adopters): آن‌ها هم نوآوری را دوست دارند، ولی آن را برای حل مشکلاتشان می‌خواهند. منتظر نوجویان می‌مانند تا مطمئن شوند این محصول همان چیزی هست که می‌خواهند.

اکثریت اولیه(early majority) : سر این گروه آنقدر شلوغ است که به شما اهمیتی نمی‌دهند. زمانی که به یک مشکل برخوردند، اگر شما می‌توانستید مشکل آنها را حل کنید و از طرفی پذیرندگان آغازین شما را تایید می‌کردند، آن موقع شاید از شما بخرند.

اکثریت ثانویه (late majority): نوآوری آن‌ها را شگفت زده نمی‌کند. محصول شما باید تثبیت شود. آن‌ها استانداردهای جا افتاده را می‌خرند.

دیرپذیرندگان(laggards) : بقول سایمون سینک تنها دلیلی که آنها از تلفن دکمه‌ای استفاده می‌کنند این است که نمی‌توانند از تلفن با شماره گیر چرخشی استفاده بکنند. آن‌ها زمانی نوآوری را قبول می‌کنند که دیگر بدون آن نمی‌توان زیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ دی ۹۵ ، ۰۹:۰۰
مدیر سبز
سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۴۲ ب.ظ

نیازی نیست جزو سه نفر اول باشی!

جک ما موسس علی بابا - آموزش تحصیل مدرسه مهارت

جک ما، موسس گروه علی بابا


+ این نکته خیلی مهمه به نظرم. مخصوصا با سیستم آموزشی قدیمی و غیرکاربردی موجود در مدارس و دانشگاهها...

۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۸ دی ۹۵ ، ۱۷:۴۲
مدیر سبز
شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰ ق.ظ

مشتری دنبال یک مجموعه کامل است!

مشتری دنبال یک مجموعه کامل است!بسیاری از فروشندگان فکر می‌کنند مشتری همواره دنبال ارزان‌ترین و ساده‌ترین محصول است. ولی معمولا مشتریان نه تنها به‌دنبال ارزان‌ترین و ساده‌ترین محصولات نیستند، بلکه ترجیح می‌دهند قیمت بیشتری بپردازند و مجموعه بهتر و کامل‌تری به‌دست آورند.

آن‌ها بهترین را می‌خواهند و در‌صورتی‌که بتوانند قیمت خرید را در ذهن خود توجیه کنند، اغلب حاضر به پرداخت مبلغ بیشتر برای گزینه‌ای بهتر خواهند بود. اغلب مشتریان دوست دارند چند محصول یا خدمت مرتبط را باهم به دست بیاورند. از طرف مقابل بسیاری از فروشندگان به دنبال افزایش فروش و کسب سود بیشتر هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ دی ۹۵ ، ۱۱:۳۰
مدیر سبز
سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۵۰ ب.ظ

افزایش فروش سایت، بدون افزایش ترافیک!

افزایش فروش سایت، بدون افزایش ترافیک!

دنیای بازاریابی اینترنتی با ژان بقوسیان – قسمت سوم

در سریال «دنیای بازاریابی اینترنتی با ژان بقوسیان» هر بار با مطالب بسیار جذاب و کاربردی بازاریابی اینترنتی آشنا می‌شوید. ژان بقوسیان از پیشتازان آموزش بازاریابی اینترنتی در ایران است. در این قسمت به افزایش فروش سایت بدون افزایش ترافیک سایت می‌پردازیم: چگونه با آزمون دوبخشی فروش سایت را افزایش دهیم؟

آنچه در این فیلم درباره بازاریابی اینترنتی می‌آموزید:

۱. چرا فروش اغلب سایت‌ها کم است و مشکل از کجاست؟
۲. بهینه‌سازی نرخ تبدیل سایت چیست؟
۳. روش اجرای آزمون دوبخشی (Split Test) در سایت
۴. ابزارهای Split Test برای افزایش فروش سایت
۵. معرفی پلاگین وردپرس برای بهینه‌سازی نرخ تبدیل

 

 

 

لینک دانلود باکیفیت بالا در سایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ دی ۹۵ ، ۱۷:۵۰
مدیر سبز

استراتژی، کلید پیروزی بر رقیبان (فیلم وبینار)

وبینار برگزار شده است.

اکنون می‌توانید فیلم وبینار را تهیه کنید و به محض پرداخت آنلاین فایل MP4 آن را دانلود کنید.

چگونه شرکت‌های موفق روز به روز فاصله‌شان را از رقیبان بیشتر می‌کنند؟

  • اگر مدام ناراحتید که چرا رقیبان با وجود محصولات و خدمات بدتر موفق‌ترند، مشکل شما نداشتن استراتژی است!
  • آیا با سه نوع استراتژی مهم در هر کسب‌و‌کار آشنا هستید؟
  • هرچه رقابت قیمتی سخت‌تر می‌شود شما باید با ایجاد تجربه لذت‌بخش، حساسیت مشتریان را به قیمت کمتر کنید!
  • چگونه محصولات و خدمات خود را در جایگاه بالاتری نسبت به رقیبان قرار دهیم؟

کسب‌‌و‌کار دقیقا مانند جنگ است. شما در میدان نبرد نمی‌توانید ناله کنید، نمی‌توانید اعتراض کنید یا بهانه بیاورید. شما فقط باید با استراتژی بهتر بر دشمن پیروز شوید. ایده استراتژی از آنجا شکل گرفت که در نبردها همیشه شرایط و منابع یکسان نبود. عده‌ای به این فکر افتادند که چگونه می‌توان با منابع و امکانات کمتر بر رقیب قوی‌تر پیروز شد.

آقای جک تروت – مشاور معروف برندهای برتر دنیا – می‌گوید: جنگ ما سر گرفتن جایگاه بهتر در ذهن مشتری است. ما با استراتژی بهتر کاری می‌کنیم که در ذهن مخاطبان جایگاه بهتری داشته باشیم و زمانی که مخاطب تصمیم به خرید گرفت ترجیح بدهد از ما خرید کند.

مطمئن باشید بدون استراتژی شانس بسیار کمی برای موفقیت در دنیای رقابتی امروز دارید!

در این وبینار ۹۰ دقیقه‌ای به شما یک دید کلی و درست از استراتژی می‌دهیم و پیشنهاداتی برای داشتن استراتژی بهتر ارائه می‌کنیم.

مشاهده توضیحات کامل: استراتژی، کلید پیروزی بر رقیبان

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۲ دی ۹۵ ، ۱۳:۲۹
مدیر سبز
جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ق.ظ

مصاحبه مجله شبکه با ژان بقوسیان

مصاحبه مجله شبکه با ژان بقوسیانژان بقوسیان متولد ۱۳۵۵ تهران است. وی دانش‌آموخته رشته الکترونیک تا مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه خواجه نصیر است و به دلیل علاقه‌ به مباحث مدیریتی و بازاریابی، مدرک MBA را نیز از یک مؤسسه خارجی دریافت و یک‌سال نیز به صورت آنلاین در همان مؤسسه تدریس کرده است. پیش از تأسیس شرکت و سایت «مدیر سبز»، تجربیات موفقی را در حوزه فروش و بازاریابی کالا‌های الکترونیک به دست آورد، اما به دلایلی مجبور شد آن کار‌ را رها کند. با تأسیس مجموعه مدیر سبز، تمام وقت و انرژی خود را صرف آموزش و مشاوره بازاریابی و مدیریت کرده است. از وی تاکنون کتاب‌های بسیاری در این حوزه‌ها منتشر شده و مجموعه مدیر سبز، بسته‌های آموزشی متعددی را ارائه کرده است. او تخصص اصلی خود را بازاریابی اینترنتی می‌داند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ دی ۹۵ ، ۱۱:۰۰
مدیر سبز
سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۴۹ ب.ظ

تا پایان سال سایتتان را راه‌اندازی کنید! ✅

آموزش راه اندازی کسب و کار آنلاین

تا پایان سال سایتتان را راه‌اندازی کنید!

دوره جدید حضوری «ساخت کسب‌وکار آنلاین» از دی ماه آغاز می‌شود. در این دوره یاد می‌گیرید چگونه بدون دانش برنامه‌نویسی، یک سایت حرفه‌ای در حد مدیرسبز راه‌اندازی کنید.

همچنین آموزش می‌دهیم چگونه سایتتان را به درآمد برسانید. ده نفر اول ثبت‌نام‌کننده یک هدیه باارزش دریافت خواهند کرد. برای آگاهی از هدیه بر دکمه زیر کلیک کنید.

 اطلاعات بیشتر درباره هدیه و دوره

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ دی ۹۵ ، ۱۶:۴۹
مدیر سبز
دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۰۳ ب.ظ

زندگی را به روزهایمان اضافه کنیم

زندگی

برای طولانی زیستن لازم نیست به روزهای زندگی اضافه شود
باید تلاش شود که زندگی به روزهایمان اضافه شود... :)

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ دی ۹۵ ، ۱۹:۰۳
مدیر سبز
يكشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۷ ب.ظ

فروش به ۵ تیپ شخصیتی مشتریان

فروش به ۵ تیپ شخصیتی مشتریانفروشندگان با انواع مختلفی از خریداران بر‌خواهند خورد: برخی ایده‌های جالبی را جذاب می‌دانند و دیگران نسبت به آن‌ها مشکوک هستند. برخی فقط می‌خواهند کلیت موضوع را بدانند در‌حالی که دیگران ترجیح می‌دهند از کل جزییات با‌خبر باشند. برخی با توجه به درک خودشان تصمیم می‌گیرند و بقیه به گزارش‌ها و آمار‌ها نیاز دارند. راز فروش بیشتر شناختن شخصیت مشتریان احتمالی و منطبق کردن گفتگوها با سبک فکر مخصوص آن‌ها است.

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۵ دی ۹۵ ، ۱۲:۰۷
مدیر سبز
شکستن مرزهای فروش
کتاب افزایش عملکرد درمحل کار
شکستن مرزهای موفقیت
کتاب تبدیل رویا به ثروت
مدیر سبز

مقالات و محصولات آموزش بازاریابی نوین

پیشنهاد ویژه
نرم افزار کنترل و مدیریت خانواده و فرزندان در اینترنت
ابزار وبلاگ
کد و ابزار وبلاگ
افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
آموزش ورود به بازار بورس
آخرین نظرات
  • ۳۰ آذر ۹۷، ۱۱:۲۵ - حسین
    سپاس
  • ۲۷ آبان ۹۷، ۲۱:۲۹ - سیّد محمّد جعاوله
    جالب بود.