برایم کتاب بخوان...
بسته اینترنت ارزان

مدیر سبز

آموزش بازاریابی نوین

برخیزید و بدرخشید ! ساعات اولیه روز تبدیل به یکی از دوستان شما شده است. چه بخواهید ,چه نخواهید.استفاده کردن از ساعات اولیه صبح درست قبل از کار شاید کلید زندگی و کار موفق باشد.درست است, سحرخیزی ویژگی مشترک مدیران ,کارمندان و افراد با نفوذ دیگر شده است.

مارگارت تاچر هر روز صبح ساعت 5 بیدار میشد, آرتور کاستلر ساعت 4 ,رابرت ایگر (مدیرعامل دیزنی) ساعت 4:30 و …

میدونم به چی فکر میکنید: شب ها بهتر کار میکنید…
به عقیده مجله اینک. افراد سحرخیز حرفه ای تر و پر حاصل ترند.به اضافه ,زندگی هدف داری نیز دارند و همین امر باعث داشتن انگیزه و شور و اشتیاق برای شروع کارشان نیز میشود.

ما پنج کاری که افراد موفق قبل از ساعت 8 صبح انجام میدهند را برای شما جمع آوری کردیم که از قرار زیر است :

ورزش
قبلا هم گفتم, باز هم میگم. اغلب افرادی که هر روز تمرین میکنند ,صبح ها تمرین میکنند.حالا میخواهد یوگای صبح باشد یا باشگاه بدنسازی. ورزش کردن قبل از کار انرژی بیشتری به شما میدهد برای کار کردن در طول روز؛ هر کسی میتواند بعد از دمبل زدن 60 کیلویی پشت میز بنشیند و کارهای اداری را انجام دهد اما حتی گرم کردن بدنتان برای شروع تمرین بعد از ساعات کاری …خیلی بر روی تمرینتان تاثیر میگذارد.

حتی اگر دوست ندارید صبح ها برای ورزش ساعت 5 , 6 صبح بیدار شوید, حداقل 15 دقیقه زودتر بیدار شوید و کمی حرکات کششی انجام دهید؛ کمک میکند بدنتان نرم تر و چابک تر باشد در طول روز.

نقشه روزتان را رسم کنید
از حداکثر ظرفیت روزتان استفاده کنید؛با رسم نقشه روزتان. نقشه روز یعنی امروز چه کارهایی باید انجام دهید و چه چیز هایی باید بدست آورید. اهداف و باید انجام دهید-هایتان است. سحرخیزی باعث میشود بتوانید فعالیت هایتان را بهتر اولیت بندی کنید ,با ذهن بازتر. اینکار حتی باعث میشود تا بتوانید مشکلات مسلسل شده تان را بهتر در همان ساعات اولیه روز بر روی برنامه روزانه تان حل کنید.

وقتی دارید برنامه ریزی روزانه تان را انجام دهید, سلامتی فکری تان فراموش نشود. بعد از سپری شدن وقتتان در ملاقات های چالش زا, برخورد با مشتری های منفی و یا تسفیه حساب های استرس زا حتما 10 دقیقه برای آرامش فکریتان برنامه بگذارید. یک قدم زدن دور میدان یا حتی یک مراقبه ی فعال میتواند شما را از فرسودگی فکری رها کند.

صبحانه ی سالم بخورید
همه ما میدانیم خروج از خانه با یک لیوان چایی و یک معده خالی , چقدر باعث میشود ساعت ناهار دیر فرا برسد !. خوب نیست, اصلا. این کار را باید حتما صبح زود انجام دهید, باک تان را با سوخت پر کنید و بعد به یک روز کاری با نهایت انرژی وارد شوید. اینکار باعث میشود فکرتان به چیزی که دارید کار میکنید متمرکز شود نه به معده خالی تان.

صبحانه ی صبح نه تنها برای سلامتیتان خوب است, بلکه میتواند باعث بهبود زندگی اجتماعییتان نیز شود. 5 دقیقه بیشتر وقت با فرزندان ,همسرتان بگذرانید برای روحیه هر دویتان برای طول روز خوب است.

تجسم
این روزها ما درباره ی سلامت جسمانیمان بیش از حد صحبت میکنیم, اما بعضی وقت ها سلامت فکریمان نادیده گرفته میشود.صبح ها بهترین ساعات برای وقت گذاشتن برای فکر کردن ,تجسم و مراقبه است. 10 دقیقه وقت بگذارید در صبح و روزتان را در ذهنتان مجسم کنید, موفقیت هایتان را تصویر سازی کنید. حتی یک دقیقه تصویر سازی ذهنی و تفکر مثبت میتواند روحیه تان را و چشم انداز روزانه تان را برای یک روز پربار شارژ کند.

قورباغه را قورت دهید !
همه مان یک کار سخت در کار های روزانه مان داریم که دوست نداریم اصلا انجام دهیم اما باید انجام شود. این کار مانند قورت دادن قورباغه است ! این کار مانند خوره ذهنتان را مشغول میکند و تمام حواستان را بهش جلب میکند.یک راهکار ساده برای رهایی از آن برای شما داریم: بدترین کار روزانه تان را که دوست ندارید انجام دهید همان اول انجام دهید. در صبح زود بیشترین انرژی و فکر آزاد را داریم, پس اولین کاری که باید انجام دهید این است که اول قورباغه را قورت دهید. اینکار را که کردید شاهد آن خواهید بود به صورت نزولی به ترتیب از سخت تر به سبک تر خواهد آمد و در انتهای روز که انرژیتان در حال نزول است ,حجم و سختی کارهایتان نیز کم میشود و دیگر از خستگی های مفرط جسمی و فکری خبری نیست؛ موفقیت.

 

5 کاری که افراد موفق قبل از ساعت 8 صبح 2انجام میدهند

منبع

نظرات (۸)

۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۱۱ ❤منتـــظر المـهـدی❤
عالی+
پاسخ:
:)
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۱۳ ...ما شیعه ها ...
انسان های موفق نماز نمی خوانند؟
پاسخ:
چرا افراد نمازخوان هم میتونن جزو موفق ها باشن :)
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۴۱ پدرام. یار
ممنون
نماز آدمو صحرخیز میکنه برای ورزش و غیره :))
پاسخ:
بله همینطوره صحرخیز و باانگیزه و امیدوارتر :)
خیلی راهنمایی عالی و مفیدی بود ممنون
به قول آیت الله مجتهدی تهرانی ؛
آنکه سحر نداره از خودش خبر نداره
پاسخ:
جمله ی قابل تاملی بود ممنون :)
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۳ تُــربــچِــه :)
ریا نباشه ما قبل ساعت هشت فقط پنج دیقه بیدار میشیم نماز میخونیم و بعدشم لالا
موفق نیستم دیگه
نیستم:(
پاسخ:
باز از خیلی ها یه قدم جلوترین دیگه :)
موفق هستین و میشین ان شاء الله :)
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۰۷:۴۸ اسماعیل نادری
جمله آرتور کاستلر و باید قاب طلا گرفت
ترس نباید رو ما تاثیر بزاره
پاسخ:
درسته، گاهی ترس های بی مورد.
باید بتونیم منطقی و تا جاییکه میشه پیش بینی شده، برنامه ریزی شده و کنترل شده، و تا جاییکه میشه خوش بین به جلو بریم :)
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۲۲ مینا سیدیان
با درود 
به نظر من تجسم مهمترین رکن شروع کار روزانه است . همانگونه که تجسم های نویسندگانی مانند ژول ورن یا کارل ساگان یا آیزاک آسیموف موجب اختراعات مهمی شدند و فکر آنها تبدیل به واقعیت فیزیکی شد.

با سپاس
پاسخ:
سلام
بله کاملا درسته، تکنولوژی ها و چیزهایی که زمانی شبیه رویا بودن ولی گذر زمان همه چیز رو تغییر داد... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
شکستن مرزهای فروش
کتاب افزایش عملکرد درمحل کار
شکستن مرزهای موفقیت
کتاب تبدیل رویا به ثروت
مدیر سبز

مقالات و محصولات آموزش بازاریابی نوین

پیشنهاد ویژه
نرم افزار کنترل و مدیریت خانواده و فرزندان در اینترنت
ابزار وبلاگ
کد و ابزار وبلاگ
افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
آموزش ورود به بازار بورس
آخرین نظرات
  • ۳۰ آذر ۹۷، ۱۱:۲۵ - حسین
    سپاس
  • ۲۷ آبان ۹۷، ۲۱:۲۹ - سیّد محمّد جعاوله
    جالب بود.