برایم کتاب بخوان...
بسته اینترنت ارزان

مدیر سبز

آموزش بازاریابی نوین
جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۱۵ ب.ظ

قالب واکنش گرای رنگارنگ

قالب ریسپانسیو شده "رنگارنگ" که جزو قالبهای بیان هست. اگر موقع استفاده از این قالبها ایراد یا مشکلی مشاهده کردین، میتونید اطلاع بدین تا درستش کنیم.

راهنمای استفاده:

  • HTML: باید کدهای داخل این فایل را در بخش: [ قالب > ویرایش ساختار قالب فعلی ] کپی کنید.
  • CSS: باید کدهای داخل این فایل را نیز در بخش: [ قالب > ویرایش CSS قالب فعلی ] کپی کنید.

 

قالب واکنش گرای رنگارنگ

قالب ریسپانسیو رنگارنگقالب وبلاگ واکنش گرا

پیش نمایش   HTML    CSS

 

نظرات (۲)

۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۰۵ عشق آسمانی
سلام و درود به شما :)
یک سوال داشتم  درباره برنامه نویسی
من هر چی تلاش کردم نتونستم 
میخوام ببینم میشه زیر هر پست دو تا دکمه باشه با عنوان های "پست قبلی" و "پست بعدی" با کاربر با زدن این دکمه ها راحت وارد پست های دیگه سایت بشه
من از بیان پرسیدم گفتن میشه ولی باید خودتون انجام بدید :)
منم که خودم نتونستم 
:)
پاسخ:
سلام :)
راستش به این موضوع دقت نکرده بودم. اما با جستجویی که در راهنمای کدهای قالب کردم چنین امکانی رو ندیدم. یعنی برای صفحه بندی کل مطالب هست اما برای پست قبل و بعد کدی وجود نداره. اگر پیدا کردم حتما اطلاع میدم.
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۹ عشق آسمانی
سلام 
باعث افتخاره شما رو لینک کنم، خوشحالم کردید، منم شما رو لینک کردم 
سپاس برای نگاه زیباتون نسبت به وب 
خیلی ممنون برای کد، من نزدیک به 1 ماه هست وارد بیان شدم و 3 هفته ای هست دنبال این کد هستم ولی نتونستم
حتی از بیان هم پرسیدم گفتن میشه ولی خب کمک نکردن، بیان از 10 تا سوال من 9 تاش رو جواب نمیده چ برسه به این که کمک کنه برای کد :))
اینم ادرس سوالم از بیان و جواب اونها 
اخرین نظر هست
http://help.blog.ir/post/posts-list#send_comment

بله همه فونت ها رو میدونم چون همه عکسها رو خودمون edit میکنیم این فونتی که شما میخوایین اسمش "شکسته" هست
موفق باشید :)
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم همچنین :)
بله بین سوالات کاربران هم مواردی بود که همین شکلی جواب داده بودن، فکر میکنم خودشون هم متوجه منظور سوال کننده نمیشوند و پاسخ اشتباهی میدهند چون در کدهای قالب چنین امکانی وجود ندارند، البته تا جایبکه بنده مشاهده کردم.
ممنونم از بابت اسم فونت، فونت زیبایی هست، که در کارهاتون به خوبی استفاده کردید، گاهی به کار ماهم میخوره :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
شکستن مرزهای فروش
کتاب افزایش عملکرد درمحل کار
شکستن مرزهای موفقیت
کتاب تبدیل رویا به ثروت
مدیر سبز

مقالات و محصولات آموزش بازاریابی نوین

پیشنهاد ویژه
نرم افزار کنترل و مدیریت خانواده و فرزندان در اینترنت
ابزار وبلاگ
کد و ابزار وبلاگ
افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
آموزش ورود به بازار بورس
آخرین نظرات
  • ۳۰ آذر ۹۷، ۱۱:۲۵ - حسین
    سپاس
  • ۲۷ آبان ۹۷، ۲۱:۲۹ - سیّد محمّد جعاوله
    جالب بود.