برایم کتاب بخوان...
بسته اینترنت ارزان

مدیر سبز

آموزش بازاریابی نوین

زمان آغاز دوره: جمعه 11 مرداد 1397
تعداد جلسات: 10 جلسه یک‌روزه
زمان برگزاری: پنجشنبه‌ها یا جمعه‌ها از ساعت 10 صبح تا 5 عصر 
مدرس: دکتر علیرضا آزمندیان، ژان بقوسیان
مخاطب: مدیران، کارآفرینان و علاقه‌مندان به کارآفرینی

دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام 


به «نخبگان کسب‌و‌کار» بپیوندید و به‌جای انتظار برای بهبود شرایط، خودتان آینده کسب‌و کارتان را بسازید!

برای بهبود اوضاع کسب‌و‌کارتان بیش از این منتظر نمانید!

شرایط اقتصادی بسیار سخت‌تر شده است و کار مدیران و کارآفرینان بسیار مشکل‌تر. ولی آیا کل مشکل از شرایط است؟ یا شاید خودمان تا حدی دلسرد شده‌ایم و تلاش کافی برای رشد کسب‌و‌کارمان انجام نمی‌دهیم. بیایید با خودمان روراست باشیم. شاید برخی از موضوع خودمان هستیم!

  •  
     
     
null

اگر عده‌ای موفق شده‌اند پس شما هم می‌توانید!

با شرکت در این دوره خودتان را از اغلب کارآفرینان جدا کنید و وارد گروهی باانگیزه، خوشبین و عمل‌گرا شوید که در هر شرایطی به‌جای ناامید شدن و نالیدن از شرایط، دنبال یافتن راهکار و اجرای آن هستند. اگر هنوز افرادی در کارشان بسیار موفق هستند، پس شما هم می‌توانید!

 
null

مزایای شرکت در دوره «نخبگان کسب‌و‌کار»

با شرکت در این دوره نه‌تنها آموزش‌هایی جدید و کاربردی دریافت می‌کنید، بلکه امکان همفکری با کارآفرینان و مدیران باانگیره مانند خودتان را خواهید داشت. شاید دوستانی آنجا حاضر باشند که که ایده‌های آن‌ها کمک بزرگی برای شما باشد. همچنین هر جلسه انگیزه زیادی برای ادامه کار کسب خواهید کرد.

دوره نخبگان کسب‌و‌کار دقیقا چیست؟

«نخبگان کسب‌و‌کار» دوره حضوری بلندمدتی برای مدیران و کارآفرینان است که در ده جلسه برگزار می‌شود. هر جلسه یک روز کامل به‌طول می‌انجامد. دوره از ۱۱ مرداد آغاز می‌شود و تا پایان سال ادامه دارد. در این دوره به‌صورت کاملا کاربردی مهارت‌های یک کارآفرین آموزش داده می‌شود.
پس از اتمام دوره شما هم از درون قدرتمندتر شده‌اید و مدیر بسیار قوی‌تری هستید و هم مهارت‌های شما در مدیریت و همچنین بازاریابی بهتر شده است.

اگر فکر می‌کنید اکنون زمان مناسبی نیست…

یکی از مهم‌ترین خصوصیات کارآفرینان موفق جسارت است. بسیاری از کارآفرینان در شرایط رکود بازار ترجیح می‌دهند صبر کنند و هیچ اقدامی انجام ندهند. پس از مدتی صبر، می‌بینند شرایط به هیچ وجه بهبود نیافته است. آن‌ها زمانی تصمیم می‌گیرند اقدام کنند که دیر شده است و فرصت‌های خوبی از دست رفته است.

شما هم دو گزینه دارید:
یا ماه‌ها و سال‌ها صبر کنید تا شرایط اقتصادی ثبات بیشتری پیدا کند.
یا همین الان دست به کار شوید و برای رشد کسب‌و‌کارتان تمام تلاش ممکن را انجام دهید!
اگر جزو گروه دوم هستید این دوره دقیقا برای شما طراحی شده است.

 

بخشی از مطالب دوره نخبگان کسب‌و‌کار

null

روش‌های استخدام بهترین‌ها

۹۵ درصد موفقیت کسب‌و‌کار شما به کیفیت کارمندان شما بستگی دارد. مهارت استخدام برای شما ضروری است. در هر منطقه‌ای که باشید افراد ارزشمندی وجود دارند که باید آن‌ها را بیابید.

 
null

مدیریت و انگیزش کارکنان

اگر کارمندان روحیه بالایی داشته باشند سخت‌ترین پروژه‌ها با موفقیت انجام خواهد شد. بیشتر کارکنان با نیمی از توان خود کار می‌کنند. هنر شما تشویق آنان به استفاده از تمام توان‌شان است.

 
null

ساخت تیم قدرتمند

بسیاری از موفقیت‌های بزرگ یک مدیر به توانایی او در ساخت تیم‌های قدرتمند و متحد بستگی دارد. تمام کارها و پروژه‌های بزرگ، توسط یک تیم قدرتمند انجام می‌شود و نه فقط یک کارآفرین تنها.

 
null

سیستم‌سازی

کارها باید با کمترین دخالت ما انجام شود و وقت خود را آزاد کنیم تا از زندگی بیشتر لذت ببریم و به انجام کارهای بزرگتر بپردازیم. سیستم‌سازی  کمک می‌کند کسب‌و‌کار بدون دخالت ما پیش برود.

 
null

طراحی استراتژی

در این دوره یاد می‌گیرید چگونه با طراحی یک استراتژی مناسب، فاصله خود را از تمام رقیبان بیشتر کنید، حتی اگر نسبت به رقیبان منابع و امکانات کمتری در اختیار دارید.

 
null

تحلیل کسب‌وکار

یاد می‌گیرید چگونه به‌جای تصمیم‌گیری احساسی، بر اساس داده‌ها تصمیم بگیرید. یک مدیر باید بتواند کسب‌و‌کار خود را تحلیل کند و با اعداد و ارقام وضعیت کنونی و روند کسب‌و‌کار خود را دریابد.

 
null

بازاریابی حرفه‌ای

با نکات و تکنیک‌های بسیاری زیادی برای بازاریابی آشنا خواهید. روش‌هایی خواهیم گفت که با کمترین بودجه بتوانید توجه خریداران را به محصولات خودتان جلب کنید.

 
null

تبلیغ‌نویسی پیشرفته

یاد می‌گیرید متن‌هایی بنویسید که باعث ترغیب مخاطبان به خرید شود. تبلیغ‌نویسی هم در فضاهای آفلاین و هم در سایت قابل استفاده است و باعث افزایش فروش می‌شود.

 
null

مدیریت فروش

روش‌های پیشرفته فروش و اثرگذاری را به شما آموزش می‌دهیم. همچنین درباره مدیریت فروش نکاتی را خواهیم گفت. این نکات هم در فروش حضوری و هم تلفنی کاربرد دارد.

 
null

ترفندهای بازاریابی عصبی

نکات و ترفندهایی از علم بازاریابی عصبی می‌گوییم که می‌توانید برای افزایش سریع فروش و سودتان استفاده کنید. برخی از آن‌ها کاملا جدید هستند و قبلا ارائه نکرده‌ایم.

null

ساخت شخصیت یک کارآفرین

حتما موافقید پشت تمام موفقیت‌های بزرگ در کسب‌و‌کار، شخصیت قدرتمند وجود دارد. اولین قدم برای موفقیت شما کار بر شخصیت و درون خودتان است.

 
null

ساخت باورهای شگفتی آفرین

بسیاری از کارآفرینان رشدی که لایقش هستند را ندارند. یگی از دلایل باورهای محدودکننده‌ای است که در آن‌ها وجود دارد. باید بر ساخت باورهای شگفتی‌آفرین کار کنید.

 
null

مدیریت تسلط بر خود

اگر در بدترین شرایط بتوانید بر خود مسلط باشید، نه‌تنها در کسب‌و‌کار بلکه در زندگی شخصی خودتان هم به موفقیت‌های بسیار بزرگتری می‌رسید. به شما یاد می‌دهید چگونه در بدترین شرایط خودتان را نبازید.

 
null

مدیریت تصمیم‌سازی

شما می‌توانید آینده کسب‌و‌کار خودتان را طراحی کنید. تصمیم‌سازی مهارتی کلیدی است که به شما کمک می‌کند به‌جای واکنش نسبت به شرایط، خودتان آینده کسب‌و‌کارتان را تعیین کنید.

 
null

مدیریت اقدام‌ها

با آموزش‌هایی که دریافت می‌کنید می‌توانید اقدام‌های لازم را در زمان مناسب انجام دهید و همین باعث می‌شود در کسب‌و‌کار بسیار موفق‌تر باشید.

 
null

هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی

حدود ۹۷ درصد مدیران و کارآفرینان اهداف مکتوب و دقیقی ندارند. با هدف‌گذاری مناسب و برنامه‌ریزی در کسب‌وکار می‌توانید دستاورهای دلخواهتان را حلق کنید.

 
null

مدیریت زمان

یاد می‌گیرید همیشه برای مهم‌ترین و ارزشمندترین کارها وقت کافی داشته باشید. همچنین روش‌هایی خواهیم گفت که دیگر هیچ‌گاه کارهاو قرارهای مهم را فراموش نکنید.

 
null

شبکه‌سازی انسانی

تمام کارآفرینان موفق دنیا، شبکه‌ای از انسان‌های ارزشمند و اثرگذار دارند و همین ارتباطات به آن‌ها کمک می‌کند با هم‌افزایی مناسب، کارهای بسیار بزرگتری انجام دهند.

 
null

مدیریت چالش‌ها

همه کارآفرینان هر روز با چالش‌های زیادی مواجه می‌شوند. این چالش‌ها اجتناب‌ناپذیر هستند. ولی همیشه می‌توان آن‌ها را مدیریت کرد و واکنش درست را نشان داد.

 

null

فنون مذاکره

بسیاری از توافق‌های ارزشمند در کسب‌و‌کار نتیجه مذاکره با افراد مناسب است. شما باید با فنون مذاکره آشنا باشید و در مذاکرات به توافق‌هایی برسید که به نفع هر دو طرف باشد.

ولی صبر کنید، هنوز تمام نشده است. این موارد فقط بخشی از مطالب دوره بود!

مطالب بسیار بیشتری در انتظار شما هستند!
مدیریت گفتار و سخن در ارائه محصولات و خدمات
مدیریت عادت‌ها و رفتارها
تعریف چشم‌انداز و آینده کسب‌و‌کار
روانشاسی و مدیریت پول و سرمایه
استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای رشد کسب‌و‌کار
طراحی و ساخت کمپین‌های تبلیغاتی
روش‌های خلق تجربه لذت‌بخش برای مشتریان
و ده‌ها مطلب دیگر

 

تمایز دوره «نخبگان کسب‌و‌کار» با تمام دوره‌های کسب‌و‌کار!

بسیاری از دوره‌های کسب‌و‌کار فقط بر آموزش بازاریابی تمرکز کرده‌اند. برخی از دوره‌ها هم بیشتر مدیریت را آموزش می‌دهند. ولی مهم‌ترین عامل موفقیت کسب‌و‌کارتان خودتان هستید! اگر بر بهبود خودتان کار نکنید، رشد کسب‌و‌کار امکان‌پذیر نیست!

در این دوره بر سه حوزه کلیدی تمرکز می‌کنیم که ترکیب این موارد می‌تواند باعث موفقیت‌های بزرگ در کسب‌‌و‌کار شود.

گاهی مشکل اصلی یک مدیر نداشتن اعتماد به‌نفس، انگیزه، تسلط بر خود و … است. اگر این موارد بهبود پیدا نکند هیچ رشد بزرگی امکان‌پذیر نیست! او باید مدیریت فردی را بیاموزد!

گاهی مدیر مهارت‌های فردی لازم را دارد، ولی توانمندی لازم برای مدیریت تیم، انگیزش کارکنان و استخدام حرفه‌ای را ندارد. در این موارد بهتر است مهارت مدیریت خود را افزایش دهد.

همچنین گاهی مشکل آن است که فروش کافی وجود ندارد، چون مدیر به‌ اندازه کافی با روش‌های پیشرفته بازاریابی آشنا نیست. در این مورد باید بر آموزش رشد کسب‌و کار تمرکز کند.

دوره «نخبگان کسب‌و‌کار» در واقع ترکیب سه دوره مهم و کاربردی است که برای موفقیت هر کسب‌و‌کاری ضروری هستند.

 

 

با ثبت‌نام دوره «نخبگان کسب‌و‌کار» چه امکاناتی دریافت می‌کنید؟

null

شرکت در جلسات آموزش

هر ماه یک روز کامل به شما آموزش می‌دهیم که معادل سه جلسه آموزشی است که در یک روز برگزار می‌شود.
null

دریافت صوت کامل جلسات

صوت کامل جلسات در همان روز از طریق دانلود در اختیار شما قرار خواهد گرفت. 
null

ویدیوهای آموزشی

برای انجام کارهای فنی و کار با نرم‌افزارها، شاید آموزش‌های بیشتری نیاز داشته باشید. در طی دوره با توجه به نیازهای شما، ویدیوهایی آموزشی تولید می‌کنیم و شما به این فایل‌ها دسترسی دارید.
null

عضویت در گروه ویژه تلگرام

با عضویت در این گروه ویژه می‌توانید با شرکت‌کنندگان دیگر در ارتباط باشید و با همدیگر مشورت کنید و به یکدیگر کمک کنید. همچنین انگیزه شما بیشتر خواهد شد.
 

مدرس‌های دوره چه کسانی هستند؟

دکتر علیرضا آزمندیان

– دکترای مهندسی صنایع و سیستم‌ها از دانشگاه USC کالیفرنیا
_ بنیان‌گذار تکنولوژی فکر در ایران
– سابقه ۱۲ سال تحقیق و تدریس در دانشگاه‌های آمریکا
– نویسنده کتاب Think Yourself Successful که توسط انتشارات مگ‌گراهیل چاپ شده است , که توسط همین ناشر به زبان های انگلیسی ، چینی و عربی ترجمه شده است.
– بنیانگذار مؤسسه علمی و فرهنگی تکنولوژی فکر از سال ۱۳۷۶
– بزرگترین سخنران انگیزشی ایران از دید روزنامه وال استریت ژورنال(پر تیراژ ترین روزنامه اقتصادی آمریکا)
– نویسنده چند کتاب فارسی از جمله چگونه راه سعادت را یافتم و زندگی در مسیر کمال و …
– ۲۰ سال سابقه سخنرانی برای میلیون‌ها نفر در ایران و کشورهایی از جمله آمریکا،ایتالیا،آلمان،سوئد،کشورهای حاشیه خلیج فارس و …
_ برگزاری دوره های شخصیت سازی نخبگان از سال ۱۳۹۳ و آموزش بیش از هزاران نفر (نخبگان VIP،نخبگان طلایی و نخبگان پیشرفته)
_ برگزاری دوره تخصصی نخبگان مدرسان نوبل با موضوع تربیت استاد و سخنران با حضور ۳۵۰نفر دانشجو در سال ۹۷
_عضو سابق هیئت علمی دانشکده فنی دانشگاه تهران

دکتر آزمندیان
 

ژان بقوسیان

– نویسنده و مترجم بیش از ۳۵ کتاب با فروش بیش از ۲۵۰ هزار نسخه
– موسس و مدیر سایت مدیرسبز، سایت تخصصی آموزش بازاریابی برای مدیران با موفقیتی کم‌نظیر در کمتر از دو سال
– عضو هیات تحریریه مجلات موفقیت و خلاقیت
– کارشناس رادیو اقتصاد
– سخنران همایش استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی همراه سخنرانان معروف جهان
– مدیرعامل شرکت بازارسازان مدیرسبز قرن
– سابقه همکاری با مطرح‌ترین مدرسان جهان از قبیل برایان تریسی، ریچارد دنی، مایکل لندر و …
– مهمان برنامه مستند کلید به عنوان کارآفرین موفق اینترنتی
– مشاور برندهای معروفی مثل ال‌جی، مبین‌نت، ایران خودرو، گاج و …

ژان بقوسیان
 

برنامه دقیق روزهای برگزاری دوره در سال ۱۳۹۷

دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
شکستن مرزهای فروش
کتاب افزایش عملکرد درمحل کار
شکستن مرزهای موفقیت
کتاب تبدیل رویا به ثروت
مدیر سبز

مقالات و محصولات آموزش بازاریابی نوین

پیشنهاد ویژه
نرم افزار کنترل و مدیریت خانواده و فرزندان در اینترنت
ابزار وبلاگ
کد و ابزار وبلاگ
افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
آموزش ورود به بازار بورس
آخرین نظرات
  • ۳۰ آذر ۹۷، ۱۱:۲۵ - حسین
    سپاس
  • ۲۷ آبان ۹۷، ۲۱:۲۹ - سیّد محمّد جعاوله
    جالب بود.